X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 مرداد 1396, 09:33
کد خبر: 23834
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

از شهرآورد اصفهان تا ماکت فینال

از شهرآورد اصفهان تا ماکت فینال از شهرآورد اصفهان تا ماکت فینال
رویارویی تیم‌های اصفهانی در قالب شهرآورد نصف جهان و مصاف نمایندگان آسیایی فوتبال ایران به یاد فینال جام حذفی فصل پیش مهم‌ترین دیدارهای چهارمین هفته از لیگ برتر به حساب می‌آیند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، هفته چهارم لیگ برتر اولین هفته از لیگ هفدهم است که برگزاری آن بیش از ۲ روز به درازا می‌انجامد. سه هفته آغازین مسابقات همگی در ۲ روز پایانی هفته برگزار شد. این قاعده البته درباره هفته چهارم هم با یک استثنا مصداق دارد به این معنی که تنها یک مسابقه چهارشنبه‌شب و سایر دیدارها طبق روال قبل، آخر هفته برگزار خواهند شد.
این تک‌بازی دیدار تیم‌های پرسپولیس و سیاه‌جامگان در ورزشگاه آزادی است که به خاطر مشغولیت آسیایی قرمزهای پایتخت کمی زودتر برگزار می‌شود. مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر باید هفته آینده مصادف با پیگیری پنجمین هفته از این رقابت‌ها به عنوان تنها بازمانده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۷ از مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات به مصاف الاهلی عربستان برود.
مهم‌ترین بازی هفته چهارم اما پنج‌شنبه شب در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد جایی که ذوب‌آهن در قالب شهرآورد نصف جهان پذیرای سپاهان خواهد بود. تیم‌های اصفهانی در حالی در چهارمین هفته از لیگ برتر به هم می‌رسند که شروع متفاوتی در لیگ هفدهم داشته‌اند به این ترتیب که با سپری شدن سه هفته از مسابقات، سپاهان هنوز در حسرت کسب اولین پیروزی است اما ذوب‌آهن با یک برد قاطع خانگی و ۲ تساوی بیرون از خانه فصل را به نسبت خوب آغاز کرده است.
از دیگر دیدارهای مهم این هفته می‌توان به بازی تراکتورسازی و نفت تهران در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اشاره کرد. این دیدار از آن جهت ویژه است که یادآور دیدار پایانی جام حذفی فصل پیش به حساب می‌آید. به عبارت دیگر، ۲ تیم از چهار نماینده احتمالی ایران در لیگ قهرمانان آسیا به فاصله سه ماه پس از رویارویی با یکدیگر در فینال جام حذفی از هفته چهارم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.
برنامه کامل دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران به شرح زیر است:

چهارشنبه، بیست‌وپنجم مرداد ۹۶
پرسپولیس تهران - سیاه‌جامگان مشهد، ورزشگاه آزادی، ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه

پنج‌شنبه، بیست‌وششم مرداد ۹۶
تراکتورسازی تبریز - نفت تهران، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه
ذوب‌آهن اصفهان - سپاهان اصفهان، ورزشگاه فولادشهر، ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه
پارس جنوبی جم - صنعت نفت آبادان، ورزشگاه تختی جم، ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه
سایپا تهران - استقلال تهران، ورزشگاه شهید دستگردی، ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه

جمعه، بیست‌وهفتم مرداد ۹۶
فولاد خوزستان - گسترش فولاد تبریز، ورزشگاه غدیر، ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه
پدیده مشهد - استقلال خوزستان، ورزشگاه ثامن، ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه
سپیدرود رشت - پیکان تهران، ورزشگاه عضدی، ساعت ۲۱
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها