X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 مرداد 1396, 10:38
کد خبر: 23835
خبرنگار: lark
نظرات: 6

سپاهان امسال دوباره مدعی خواهد بود

مروان حسین: خوشحالم جانشین ابوالهیل و عمادرضا می‌شوم

مروان حسین: خوشحالم جانشین ابوالهیل و عمادرضا می‌شوم مروان حسین: خوشحالم جانشین ابوالهیل و عمادرضا می‌شوم
مهاجم جدید عراقی تیم فوتبال سپاهان گفت: تلاش می‌کنم امسال برای سپاهان مفید باشم و تیم مدعی را امسال خواهیم داشت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مروان حسین مهاجم عراقی روز شنبه با سپاهان قرارداد امضا کرد تا این تیم را در ادامه مسابقات لیگ برتر همراهی کند. زردپوشان اصفهانی هم قصد دارند با جذب حسین ضعف این تیم در گلزنی را برطرف کنند از این رو کرانچار سرمربی کروات زردپوشان حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کرده است.
مروان حسین در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد پیوستنش به سپاهان، شرایط این تیم و انتظارات هواداران سپاهان از بازیکنان عراقی صحبت‌هایی انجام داد.

*در خصوص حضور در تیم سپاهان صحبت کن. چه شد که این تیم را انتخاب کردی؟
سپاهان یکی از پر افتخارترین باشگاه‌های ایران است که همیشه در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و در ایران هم جزو مدعیان بوده است. من هم هنگامی که پیشنهاد سپاهان رسید با بررسی شرایط سپاهان را جای خوبی برای پیشرفت دیدم و این تیم را انتخاب کردم.

*چه شناختی از سپاهان داری؟
همانطور که گفتم سپاهان در سال‌های اخیر همیشه یا در ایران قهرمان شده و یا جزو مدعیان بوده است. این تیم شرایط خوبی دارد و به همین خاطر این تیم را انتخاب کردم.

* چه اهدافی از انتخاب سپاهان داری؟
سپاهان یکی از بزرگترین باشگاه‌های ایران است. من تازه 25 سال سن دارم و راه زیادی برای پیشرفت دارم. از طرفی می‌خواهم دوباره به تیم ملی عراق بازگردم. حضور در سپاهان هم قطعا تجربه خوبی برای من خواهد بود و از اینکه اینجا هستم خوشحالم.

*از بازیکنان و کادرفنی هم شناخت داری؟
در بازی گذشته که من از سپاهان دیدم این تیم بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد تمام بازیکنان این تیم از پتانسیل بالا و کیفیت خوبی برخوردارند. زلاتکو کرانچار هم از مربیان خوب کروات است که چند سالی در آسیا کار می‌کند. کرانچار واقعا مربی خوب و با دانشی است که در سپاهان حضور دارد و قطعا من از اینکه بازیکن این مربی هستم خوشحالم.

*شرایط سپاهان را چطور ارزیابی می‌کنید؟
سپاهان شرایط خوبی دارد لیگ ایران هم تازه آغاز شده است و امیدوارم امسال بتوانیم دوباره با این تیم به موفقیت در لیگ ایران برسیم چرا که تیم ما از کادر فنی و بازیکنان خوبی تشکیل شده است.

*سپاهان در بازی‌های قبلی‌اش نشان داده در گلزنی ضعف دارد و هدف اصلی جذب تو هم رفع مشکل گلزنی بود. فکر می‌کنی بتوانی این مشکل را برطرف کنی؟
من یک مهاجم هستم و وظیفه‌ام گلزنی است. من همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم آنچه که کادر فنی از من می‌خواهد را در زمین پیاده کنم و برای تیمم مفید واقع شوم.

* تو در بازی اولی که برای سپاهان به میدان می‌روی باید در دربی شهر اصفهان مقابل ذوب‌آهن بازی کنی. این مسابقه را چطور می‌بینی؟
ذوب آهن هم تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد اما هدف ما این است که این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و می‌خواهم اولین بازی‌ام با لباس سپاهان با خاطره خوبی همراه باشد.

*برای انتخاب سپاهان با کسی مشورت گرفتی؟

سپاهان تیم بزرگ و مشهوری است با مدیر برنامه‌های ایرانی‌ام در خصوص این پیشنهاد صحبت کردم و سپس این تصمیم را گرفتم که به اصفهان بیایم و برای سپاهان بازی کنم.

*سپاهان در سال‌های اخیر بازیکنانی مانند عبدالوهاب ابوالهیل و عمادرضا را داشته که برای این تیم عملکرد خوبی داشتند و همین موضوع به نوعی انتظارات را از بازیکنان عراقی بیشتر کرده است. این موضوع را قبول دارید؟
هر دو این بازیکنان از بازیکنان بزرگ سال‌های اخیر عراق بوده‌اند و من خوشحالم که به تیمی آمدم که آنها هم سابقه بازی و عملکرد خوب در آن را دارند و می‌توانم جانشین آنها بشوم. من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا در زمین خواسته‌های مربی را اجرا کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها