X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 مرداد 1396, 10:46
کد خبر: 23836
خبرنگار: lark
نظرات: 6

تلاش سپاهان برای حضور مروان حسین در شهرآورد اصفهان

تلاش سپاهان برای حضور مروان حسین در شهرآورد اصفهان تلاش سپاهان برای حضور مروان حسین در شهرآورد اصفهان
باشگاه سپاهان در تلاش است تا با تسریع در تست‌های پزشکی مهاجم عراقی خود ITC این بازیکن را دریافت کرده تا از او در شهرآورد اصفهان استفاده کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مروان حسین، مهاجم عراقی و آخرین خرید خارجی سپاهان که در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی و پس از اتمام رقابت‌های لیگ عراق به اصفهان آمده چند روزی است که تمرینات خود را برای حضوری پر قدرت در این تیم آغاز کرده است.
این بازیکن با باشگاه سپاهان قراردادی 2 ساله امضا کرده است و اکنون برای حضور در ترکیب تیم‌، تست‌های پزشکی مورد نظر سازمان لیگ را پشت سر می‌‌گذارد.
کرانچار که قصد دارد از این بازیکن در شهرآورد اصفهان که روز پنجشنبه برگزار می‌شود استفاده کند از باشگاه درخواست کرده تا به هرصورتی کارت بازی مروان حسین را دریافت کنند.
از همین رو سپاهانی‌ها تلاش‌های فراوانی را برای تکمیل مدارک این مهاجم عراقی آغاز کرده‌اند و ظرف دو روز گذشته مروان حسین تمام تست‌های پزشکی لازم را انجام داده است تا با آماده شدن پاسخ تست‌های پزشکی و سایر مدارک این بازیکن، کارت بازی وی از سوی سازمان لیگ صادر شود.
همچنین مدیران باشگاه صدور ITC این بازیکن را به فدراسیون فوتبال عراق و باشگاه الشرطه درخواست کرده‌اند تا مشکلی از این بابت نیز به وجود نیاید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها