X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 مرداد 1396, 06:02
کد خبر: 23853
خبرنگار: lark
نظرات: 3

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خبر داد

شهرآورد اصفهان از دربی پایتخت ایران جذاب‌تر است

شهرآورد اصفهان از دربی پایتخت ایران جذاب‌تر است شهرآورد اصفهان از دربی پایتخت ایران جذاب‌تر است
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ذوب‌آهن تیم بسیار با نظمی است که از سرمربی خوب و بازیکنان با کیفیتی بهره می‌برد و احساس می‌کنم که شهرآورد اصفهان از داربی پایتخت ایران به مراتب جالب‌تر و حساس‌تر باشد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، زلاتکو کرانچار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به نخستین شهرآورد اصفهان در لیگ هفدهم اظهار داشت: همیشه در دوره‌های قبل که هدایت تیم سپاهان را برعهده داشتم دربی‌های خوبی را شاهد بودم و این بازی‌ها از کیفیت بالایی برخوردار بود.
وی تصریح کرد: در دربی‌های گذشته نتایج مختلفی کسب کردیم اما امیدوارم در شهرآورد امسال تیمی که بر عهده من است پیروز میدان باشد اگرچه قرار است با ذوب‌آهن بسیار قدری مواجه باشیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: ذوب‌آهن تیم بسیار با نظمی است که از سرمربی خوب و بازیکنان با کیفیتی بهره می‌برد و احساس می‌کنم که شهرآورد اصفهان از دربی پایتخت ایران به مراتب جالب‌تر و حساس‌تر باشد.
وی درباره غایبان این تیم در بازی مقابل ذوب‌آهن تصریح کرد: مهدی صدقیان با اخراج در مقابل پارس جنوبی محروم است، قائد رحمتی که مدت زیادی در مصدومیت به سر می‌برد و رسول نویدکیا نیز در اثر ضربه‌ای که در مسابقه اخیر بر سر او وارد شد و باعث فراموشی وی شده بود، نخستین تمرین خود را در روز دوشنبه به آرامی شروع کرد و بایستی منتظر شرایط وی باشیم.
کرانچار درباره مهاجم عراقی تیم سپاهان بیان کرد: مروان حسین از دو روز پیش به اردوی تیم ملحق شده و با توجه به کیفیتی که از او در این مدت شاهد بودیم، نمی‌توانم از او چشم پوشی کنم اگرچه تاکنون تصمیم نهایی نگرفتم و روز قبل از بازی تصمیم گرفته می‌شود ولی درحال حاضر با کیفیت بالا در تمرینات حضور دارد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پیامی خطاب به هواداران سپاهان اظهار داشت: از همه هواداران تیم سپاهان که در این مدت با وجود نتایج نامطلوب کماکان به همراهی و همیاری تیم خود پرداختند کمال تشکر را دارم و حضور آنها توانست انگیزه بالایی به ما بدهد.
وی ادامه‌داد: هواداران درک بالایی دارند و این را می‌دانند که تیم تازه شکل گرفته برای رسیدن به اوج به زمان نیاز دارد، امید است با حضور همیشگی خود در دربی این هفته بتوانیم نتیجه مطلوب آنها را کسب کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها