X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 مرداد 1396, 10:29
کد خبر: 23857
خبرنگار: khani
نظرات: 0

بازیکنان سپاهان آینده خوبی دارند

یاوری: نتیجه داربی را پیش‌بینی نمی‌کنم

یاوری: نتیجه داربی را پیش‌بینی نمی‌کنم یاوری: نتیجه داربی را پیش‌بینی نمی‌کنم
کارشناس فوتبال اصفهان گفت: بازیکنان سپاهان نسبت به سنشان آینده خوبی دارند و تیم سپاهان واقعا جوان شده و چند نفر از این بازیکنان در سال گذشته جزو بهترین بازیکنان تیمشان بودند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، محمود یاوری در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در مورد شرایط دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن برای برگزاری داربی اصفهان اظهار کرد: به نظر من ذوب‌آهن شرایط مناسب‌تری دارد و روند روبه رشدی را دنبال می کند اما سپاهان در حال بازسازی است و طرفداران و مسئولان این باشگاه نباید فعلاً انتظار زیادی از این تیم داشته باشند چراکه وقتی ۱۴ بازیکن از یک تیم خارج و ۱۳ بازیکن به آن وارد می شوند، نیاز به زمان دارند تا بتوانند با یکدیگر هماهنگ شوند.

وی ادامه داد: متأسفانه چند نفر از بازیکنان کلیدی سپاهان دچار مصدومیت شدند که این موضوع می تواند به ضرر این تیم باشد. سه دروازه‌بان سپاهان به علت مصدومیت و محرومیت از مسابقات کنار رفتند که در بازی آخر مقابل پارس جنوبی هم، دروازه‌بان چهارم این تیم بازی کرد و در داربی هم امکان دارد لی الیویرا به این بازی نرسد و همان دروازه‌بان چهارم بازی کند.

کارشناس فوتبال اصفهان در همین خصوص افزود: به نظر من سپاهان در بازی با پارس جنوبی جم خوب کار کرد و فشار آنها روی دروازه تیم حریف خوب بود اما روی ساختار دفاعی سپاهان باید بیشتر کار شود. ساختار دفاعی این تیم باید به شکلی باشد که از زمانی که توپ را از دست می دهند تا زمانی که توپ را به دست بیاورند بجنگند و راه نفوذ خط حمله تیم مقابل را ببندند.

وی تصریح کرد: امیدوارم داربی اصفهان بدون حاشیه برگزار شود و هر دو تیم خوب ظاهر شوند. آرزو دارم که هر دو تیم جزو بهترین های لیگ برتر باشند و به عنوان نمایندگان ایران به فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه یابند.

یاوری در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان جدید سپاهان می توانند در آینده انتظارات کادر فنی را برآورده کنند یا خیر بیان داشت: این بازیکنان نسبت به سنشان، آینده خوبی دارند. سپاهان واقعاً جوان شده و چند نفر از این بازیکنان در فصل گذشته جزو بهترین بازیکنان تیمشان بودند.

وی ادامه داد: نکته مهم در جذب بازیکن به سپاهان این است که تمام بازیکنان به انتخاب خود کرانچار برگزیده شده اند و امیدوارم بتوانند انتظارات این سرمربی را برآورده کنند. در هفته‌های آینده و زمانی که سپاهان به شکل واقعی خودش دست پیدا کند، روزهای بهتری را در پیش خواهد داشت و به نتایج مطلوبی دست پیدا می کند.

کارشناس فوتبال اصفهان در خصوص پیش بینی خود از نتیجه داربی اصفهان گفت: نمی توانم نتیجه را پیش بینی کنم و فقط امیدوارم بازی خوبی را از دو تیم ببینیم و تیمی که شایستگی بیشتری دارد در این بازی موفق باشد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها