X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 مرداد 1396, 13:17
کد خبر: 23862
خبرنگار: khani
نظرات: 14

مشکلی برای جذب کریمی نداریم

اخوان: مسئولان تذکری به کرانچار نداده اند

اخوان: مسئولان تذکری به کرانچار نداده اند اخوان: مسئولان تذکری به کرانچار نداده اند
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: کرانچار مربی کاربلدی است و مسئولان به علت نتایج ضعیف تیم به این مربی تذکری نداده اند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهدی اخوان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مسئولان تیم تذکری به کرانچار ندادند که در صورت نتیجه نگرفتن تیم در دربی اصفهان از کار برکنار می شود.

او ادامه داد: به هر حال ما خوب بازی می کنیم اما به علت بدشانسی و اشتباهات داوری نتوانستیم نتایج خوبی مقابل حریفان خود کسب کنیم. براین اساس برای دفاع از حق خود طی نامه ای به فدراسیون فوتبال بابت عملکرد داور هفته سوم اعتراض کردیم.

اخوان تصریح کرد: اعتراض ما به نحوه داوری در نتیجه بازی تاثیری ندارد اما امیدواریم اشتباهات داوری در بازیهای بعدی برای ما کاهش یابد. همچنین هواداران تیم ما انتظار دارند ضعف های داوری را به اطلاع مسئولان برسانیم تا در هفته های بعد شاهد کاهش اشتباهات باشیم.

سرپرست تیم سپاهان درباره وضعیت جذب علی کریمی تصریح کرد: مذاکرات خوبی با علی کریمی انجام شده است و در صورت توافق نهایی با این بازیکن قرارداد می بندیم. در لیست بازیکنان جای خالی داریم و مشکلی برای جذب کریمی نداریم.

او درباره وضعیت جسمانی لی اولیویرا بیان کرد: مصدومیت این دروازه بان برطرف شده است واین بازیکن در صورت صلاحدید کرانچاردر دربی اصفهان درون دروازه تیم ما قرار می گیرد.

اخوان درباره بازی دربی اصفهان اظهار کرد: دربی اصفهان همواره جذاب و دیدنی بوده است چراکه هر دو تیم ارائه بازی هجومی در دستور کار قرار می دهند. به هر حال امیدوارم تیم ما دردربی اصفهان به پیروزی دست یابد تا ناکامی نتایج ضعیف گذشته جبران شود.

سرپرست تیم سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: مهدی صدیقیان تنها بازیکن محروم تیم ما در دربی اصفهان است و بازیکن مصدوم هم در این بازی نداریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها