X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 مرداد 1396, 17:18
کد خبر: 23866
خبرنگار: lark
نظرات: 8

مروان حسین در ترکیب ۱۸ نفره این هفته تیم سپاهان قرار دارد

اخوان: قرار نبود یزدانی به کمیته انضباطی باشگاه برود

اخوان: قرار نبود یزدانی به کمیته انضباطی باشگاه برود اخوان: قرار نبود یزدانی به کمیته انضباطی باشگاه برود
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم در شرایط خوبی قرار دارد و به جز مهدی صدقیان دیگر بازیکنان در لیست ۱۸ نفره ترکیب تیم برای داربی اصفهان قرار دارند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط سپاهان برای رویارویی با ذوب‌آهن در داربی شصت و یکم فوتبال اصفهان، اظهار کرد: شرایط تیم خوب است و به غیر از مهدی صدقیان بازیکن محروم دیگری نداریم.
وی در مورد بازیکنان مصدوم سپاهان و حضور در داربی فردا، بیان کرد: خوشبختانه مصدومیت لی اولیویرا بهبود یافته و در بازی فردا حضور دارد. رسول نویدکیا نیز برای بازی فردا آماده است.
اخوان تصریح کرد: مروان حسین در ترکیب ۱۸ نفره این هفته تیم سپاهان برای رویارویی با ذوب‌آهن قرار دارد اما حضور او در زمین بستگی به نظر کرانچار سرمربی تیم دارد.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: سیاوش یزدانی نیز که با نظر کرانچار برای بازی مقابل پارس جنوبی محروم شده بود در لیست ۱۸ نفره سپاهان قرار دارد.
وی در مورد تشکیل جلسه کمیته انضباطی برای سیاوش یزدانی، اذعان کرد: قرار نبود جلسه کمیته انضباطی برای یزدانی برگزار شود بلکه می‌خواستند با او صحبت کنند و در حال حاضر هم نام او برای داربی اصفهان جزء لیست ۱۸ نفره است.
اخوان عنوان کرد: ترکیب تیم سپاهان برای بازی فردا مقابل ذوب آهن با تأیید کرانچار مشخص می‌شود.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد بازگشت علی کریمی به سپاهان، خاطرنشان کرد: باشگاه سپاهان با علی کریمی برای بازگشت وی به سپاهان مذاکراتی را انجام داده و اقدامات لازم برای حضور در تیم سپاهان صورت گرفته و مشکلی وجود ندارد و تنها کریمی باید کارهای لازم را برای توافق با باشگاه دیناموزاگرب کرواسی انجام دهد.
وی اضافه کرد: باشگاه سپاهان آمادگی هر نوع همکاری برای جذب این بازیکن را دارد، اما مشخص نیست که علی کریمی به نیم‌فصل اول می‌رسد یا خیر. در هر صورت تا هفته آینده هر کاری که لازم است باید انجام گیرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها