X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 مرداد 1396, 09:53
کد خبر: 23870
خبرنگار: khani
نظرات: 2

من بهترین گل‌زن دربی اصفهان هستم

رجب‌زاده: نتیجه‌ دربی قابل پیش‌بینی نیست

رجب‌زاده: نتیجه‌ دربی قابل پیش‌بینی نیست رجب‌زاده: نتیجه‌ دربی قابل پیش‌بینی نیست
مهدی رجب‌زاده کاپیتان ذوب آهن می‌گوید که تیم‌اش در دربی اصفهان کار ساده‌ای برابر سپاهان نخواهد داشت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،رجب‌زاده در مصاحبه با "ورزش سه"، درخصوص دربی اصفهان که امروز برگزار خواهد شد گفت:‌ تمام دربی‌ها در تمام نقاط دنیا حساسیت‌های خودش را دارد. دربی اصفهان هم معمولا جذاب و هیجان‌انگیز از آب درمی‌آید و معمولا پرگل می‌شود. دربی‌های اصفهان خیلی کم پیش می‌آید که با مساوی به پایان برسد و امیدوارم این بازی هم یک دربی هیجان‌انگیز باشد و در نهایت ما 3 امتیاز را بگیریم.

رجب‌زاده در مورد سپاهان اینطور حرف می‌زند: سپاهان تیم بزرگی است. آنها امسال تا به اینجا وضعیت خوبی را تجربه نکرده‌اند و تلاش می‌کنند تا در این بازی به پیروزی برسند. آنها تیم باکیفیتی هستند و ما کار ساده‌ای مقابل سپاهان در پیش نخواهیم داشت.

رجب‌زاده در مورد اینکه پیش‌بینی خودش از این بازی چیست می‌گوید: نتیجه‌ای قابل پیش‌بینی نیست ولی فکر می‌کنم این بازی پرگل شود. نمی‌دانم درون زمین چه اتفاقاتی رخ خواهد داد ولی امیدوارم همه چیز به سود ما پیش برود.

رجب‌زاده در مورد آمار گل‌هایش در دربی اصفهان می‌گوید: طبق آمارها من بهترین گل‌زن دربی اصفهان هستم که 5 گل به ثمر رسانده‌ام. البته زیاد به این موضوع فکر نمی‌کنم و برای من موفقیت ذوب آهن از همه چیز مهمتر است. ما باید این بازی را ببریم تا فاصله خودمان را با صدر جدول کمتر کنیم. امسال لیگ واقعا سخت است و نباید به سادگی لیگ را از دست بدهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها