X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 مرداد 1396, 12:55
کد خبر: 23873
خبرنگار: khani
نظرات: 7

بهترین عملکرد را به نمایش می‌گذاریم

ساسان انصاری:نخستین پیروزی را در شهرآورد رقم می‌زنیم

ساسان انصاری:نخستین پیروزی را در شهرآورد رقم می‌زنیم ساسان انصاری:نخستین پیروزی را در شهرآورد رقم می‌زنیم
مهاجم سپاهان گفت: این قول را می‎‌دهم که برای جبران همراهی و همدلی هواداران سپاهان همگی تلاش خود را افزایش دهیم و در مقابل هواداران رو سفید باشیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،ساسان انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون نخستین شهرآورد اصفهان در لیگ هفدهم اظهار داشت: همیشه دربی اصفهان حساسیت خاصی داشته و تیم‌ها شرایط خوبی در جدول دارا بودند. هر دو تیم قدرتمند هستند و هوادران پرشوری دارند، امید است شهرآورد خوبی را از سوی دو تیم شاهد باشیم.

وی درباره شرایط تیم سپاهان افزود: قطعا تیم ما تیم روند با ثباتب پبدا خواهد کرد و این طبیعی است. تیمی که به خصوص در ترکیب اولیه تغییرات زیادی داشته، برای ساخته شدن نیازمند زمان بوده و همراهی هوادارن سپاهان با وجود این شرایط واقعا ستودنی است.

مهاجم سپاهان افزود: این قول را می‎‌دهم که برای جبران همراهی و همدلی هواداران سپاهان همگی تلاش خود را افزایش دهیم و در مقابل هواداران رو سفید باشیم.

وی درباره وضعیت خود تصریح کرد: تمام تلاش خود را می‌کنم و همیشه سعی در مثمر ثمر واقع بودن برای تیم دارم. امید است به کمک دوستان آن چیز که در توان دارم را به نمایش بگذارم و بتوانم باشگاه و هواداران را از خود راضی نگه دارم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها