X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 مرداد 1396, 23:45
کد خبر: 23895
خبرنگار: khani
نظرات: 6

عدالت فوتبال رعایت نشد

رجب زاده: بازی پرهیجانی بود

رجب زاده: بازی پرهیجانی بود رجب زاده: بازی پرهیجانی بود
کاپیتان ذوب آهنی ها می گوید امروز عدالت فوتبال برقرار نشد. ما موقعیت های خیلی خوبی داشتیم اما متاسفانه از آنها استفاده نکردیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، مهدی رجب زاده پس از پایان دیدار برابر سپاهان در میان خبرنگاران به صحبت پرداخت. وی دررابطه با بازی گفت: به نظرم بازی پرهیجانی بود و تماشاچیان از دیدن این بازی لذت بردند ولی امروز عدالت فوتبال برقرار نشد. ما موقعیت های خیلی خوبی داشتیم اما متاسفانه از آنها استفاده نکردیم. به سپاهانی ها تبریک می گویم و به بچه های خودمان هم خسته نباشید می گویم و فکر می کنم امروز حداقل می توانستیم یکی، دو گل به ثمر برسانیم و خیلی فرصت از دست دادیم.

او درباره داوری این دیدار گفت: آقای فغانی داوری خوبی انجام دادند و روی صحنه ای که بازیکنان ما پست محوطه جریمه داشت بازیکن حریف را دریبل می زد جریمه ای که باید در نظر می گرفتند کارت قرمز بود اما این را نمی توان دقیق گفت و باید دید کارشناسان چه نظری دارند. در کل بازی مشکل خاصی در قضاوت ایشان ندیدم.

رجب زاده ادامه داد: هفته گذشته ما مقابل پیکان می توانستیم برنده باشیم اما دو، سه موقعیت هم در آن بازی از دست دادیم.

کاپیتان ذوبی ها درباره امیدواری به ادامه بازی ها گفت: چرا امیدوار نباشیم؛ تیم ما امسال به نظرم خیلی تیم خوبی است و می تواند نتایج خوبی بگیرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها