X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 مرداد 1396, 08:56
کد خبر: 23896
خبرنگار: khani
نظرات: 16

دبیر هیأت فوتبال استان اصفهان: قرار نبود تماشگران روی چمن بنشینند

ذوب‌آهن می‌توانست فقط هزار صندلی به سپاهانی‌ها بدهد

ذوب‌آهن می‌توانست فقط هزار صندلی به سپاهانی‌ها بدهد ذوب‌آهن می‌توانست فقط هزار صندلی به سپاهانی‌ها بدهد
دبیر هیأت فوتبال استان اصفهان گفت: قرار بود اگر از داربی اصفهان استقبال بیشتری شد، هواداران به سمت سکوها هدایت شوند و تعداد تماشاگرانی که روی چمن نشسته بودند قابل توجه نبود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، علیرضا جهانشاهی در جمع خبرنگاران در مورد گلایه هواداران سپاهان از عملکرد باشگاه ذوب‌آهن در تقسیم سکوهای ورزشگاه فولادشهر در داربی فوتبال اصفهان اظهار کرد: طبق دستورالعمل سازمان لیگ، ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه می‌تواند به هواداران تیم میهمان اختصاص یابد. ظرفیت ورزشگاه فولادشهر ۱۰ هزار صندلی است و این یعنی هزار صندلی باید در اختیار هواداران سپاهان قرار می‌گرفت.

وی ادامه داد: اما چون داربی اصفهان برگزار می‌شد و هر دو تیم اصفهانی بودند، باشگاه ذوب‌آهن درصد بیشتری از ظرفیت فولادشهر را در اختیار هواداران سپاهان قرار داد که حدود ۲۰ درصد صندلی‌ها بود. در نهایت نیز چینش تماشاگران مانند داربی‌های سال‌های قبل و زمانی که سپاهان هنوز به ورزشگاه نقش‌جهان نرفته بود، انجام شد.

جهانشاهی افزود: در جلسه پیش از داربی، نظر حاضران این بود که با توجه به احتمال خالی ماندن برخی صندلی‌ها تماشاگران روی سکوی چمن پشت دروازه ننشینند و بر همین اساس ۲ هزار و ۵۰۰ صندلی در اختیار هواداران سپاهان قرار گرفت.

دبیر هیأت فوتبال استان اصفهان در مورد اینکه با این وجود بعضی سکوهای ورزشگاه فولادشهر خالی مانده بود و برخی هواداران سپاهان روی چمن نشسته بودند، گفت: قرار بود اگر از این بازی استقبال بیشتری شد، هواداران با هماهنگی نیروی انتظامی به سمت سکوها هدایت شوند. تعداد تماشاگرانی که روی چمن نشسته بودند قابل توجه نبود و زمانی که درهای ورزشگاه باز شد افرادی که بلیت نداشتند وارد ورزشگاه شدند و روی چمن نشستند.

وی در پاسخ به اینکه این تماشاگران در مصاحبه با خبرنگاران اعلام می‌کردند که بلیت دارند ولی به آنها اجازه نداده‌اند روی صندلی‌ها مستقر شوند و به ناچار روی چمن نشسته‌اند بیان داشت: تعداد این تماشاگران کم و محدود بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها