X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 مرداد 1396, 09:50
کد خبر: 23897
خبرنگار: khani
نظرات: 21

کاهش فشار از روی سپاهان با کسب پیروزی در دربی

علی محمدی: در تعطیلات لیگ نقاط ضعفمان را اصلاح می‌کنیم

علی محمدی: در تعطیلات لیگ نقاط ضعفمان را اصلاح می‌کنیم علی محمدی: در تعطیلات لیگ نقاط ضعفمان را اصلاح می‌کنیم
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشحالم که گل زدم و این فشاری که روی تیم ما بود، از روی کل مجموعه تیم برداشته شد، امیدوارم این پیروزی مقدمه‌ای باشد برای اینکه در بازی‌ها خوب کارکنیم و پیروز میدان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،جلال‌الدین علی محمدی پس از شهرآورد اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان راجع این بازی اظهار داشت: بازی قشنگی بود و هم ما و هم ذوب‌آهن موقعیت‌های متعددی داشتیم و فکر می‌کنم همه تماشاچیانی که به استادیوم آمده بودند از بازی لذت بردند.

وی با اشاره به نحوه به ثمر رساندن گل دوم سپاهان افزود: نحوه به ثمر رسیدن گلم روی یک ضد حمله بود و خوشحالم که گل زدم و این فشاری که روی تیم ما بود، از روی کل مجموعه تیم برداشته شد، امیدوارم این پیروزی مقدمه‌ای باشد برای اینکه در بازی‌های خوب کار کنیم و پیروز میدان باشیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که چرا در لحظه به ثمر رساندن گل یک دریبل زده و بعد از آن یک مکثی کرده بود که این مکث باعث افزایش هیجان در نیمکت نشینان شد و همه بازیکنان ذخیره منتظر ورود به زمین و خوشحالی بودند، گفت: مکث ناخودآگاه بود و علت خاصی نداشت و مهم گل زدن و خوشحال کردن تیم و هواداران بود که محقق شد.

وی در مورد بازی خوب سپاهان در دربی و به ثمر رساندن دو گل در این بازی اذعان داشت: آینده با وجود اضافه شدن بازیکنانی مثل مروان حسین و لی اولیویرا برای ما روشن خواهد بود و این برد کمک زیادی به ما برای بازی در مقابل سپیدرود خواهد کرد.

علی‌محمدی در پاسخ به این سؤال که مربی تیم چه برنامه‌ای برای اصلاح نقاط ضعف سپاهان دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی 25 روزه لیگ، نقاط قوت و ضعف خود را برطرف خواهیم کرد و با قدرت بیشتری به بازی‌ها بازخواهیم گشت.

وی ضمن تمجید از عملکرد ذوب‌آهن در این بازی عنوان کرد: تیم ذوب‌آهن یک تیم خیلی خوب و قوی و تاکتیکی بودند و واقعاً فکر می‌کنم این دربی خیلی زیبا بود و همه از آن لذت بردند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پایان با اشاره به کم‌لطفی به فوتبال اصفهان گفت: به نظرم به تیم‌های اصفهانی باید بیشتر بها داده شود و امیدوارم مسؤولان در آینده به این موضوع توجه کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها