X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 مرداد 1396, 20:17
کد خبر: 23923
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 20

هشدار نسبت به تداوم پرتاب ترقه در نقش جهان

جازان: پرتاب ترقه خیانتی بزرگ به سپاهان است

جازان: پرتاب ترقه خیانتی بزرگ به سپاهان است جازان: پرتاب ترقه خیانتی بزرگ به سپاهان است
محمد جازان سرپرست کانون هواداران سپاهان با انتشار یادداشتی در رسانه ها هواداران سپاهان را از عواقب تکرار پرتاب ترقه در ورزشگاه نقش جهان مطلع ساخت:

هواداری که در هر کدام از بازی های سپاهان خود را موظف به پرتاب ترقه می داند، اگر واقعا هوادار سپاهان است بداند خیانت بزرگی به تیمش می کند.
در هر بازی در اصفهان تماشاگران زیادی به ورزشگاه می آیند و با خرید بلیط کمک می کنند تا باشگاه و به نوعي کانون هواداران از در آمد در این زمینه بهره مند شوند. ضمن انكه باشگاه هم در طول ماه های اخیر برنامه های متعددی را در دستور کار خود قرار داده تا در مسیر توسعه اقتصادی و در آمدزایی با همه سختی های موجود گام های خوبی بردارد و کانون هواداران سپاهان هم از این در آمدزایی ها قطعا بهره مند می شود و می تواند خدمات خوبی در اعزام به سایر استان ها به تماشاگران ارائه دهد، اما در چند دیدار اخیر در ورزشگاه نقش جهان ظاهرا یک هوادار که نمی دانیم واقعا سپاهانی هست یا خیر شرح وظیفه خود را پرتاب ترقه می داند. از طرف ديگر کمیته انضباطی فدراسيون فوتبال هم که آماده است تا به سرعت سپاهان را جریمه کند و در نتیجتا در هر كدام از بازي هاي گذشته به جهت پرتاب ترقه محکوم به پرداخت ده میلیون تومان جریمه شديم و اين موضوع در حال تبدیل شدن به یک عادت است.
پرتاب ترقه همه زحمات هواداران در یاری به باشگاه در مسیر آمدزایی را بر باد می دهد و در کنار جرایم مالی در آینده می تواند جرایم سنگین تری همچون محکوم شدن به میزبانی های بدون تماشاگر را برای ما در پی داشته باشد.
نقش جهان بدون هوادار را تصور کنید!

اگر آن هواداری که شرح وظیفه اش پرتاب ترقه است واقعا سپاهانی است بداند که خیانت بزرگی به باشگاه محبوبش می کند و سایر هواداران هم نباید به این فرد یا افراد نا آگاه اجازه عرض اندام دهند. امیدواریم از بازی سپاهان- سپیدرود این معضل و دردسر برای همیشه حل شود و هشدار می دهیم که ادامه این روند، برای سپاهان تنبیهات خطرناک تری را در پی خواهد داشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها