X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 مرداد 1396, 17:36
کد خبر: 23937
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 15

معاون شرکت توسعه و تجهیر اماکن ورزشی خبر داد؛

هشت ماه تا تکمیل چادر ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان

هشت ماه تا تکمیل چادر ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان هشت ماه تا تکمیل چادر ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان
معاون شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی می گوید که چادر ورزشگاه نقش جهان در حال دوخت است و تا 8 ماه دیگر ورزشگاه نقش جهان تکمیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد عباسی معاون شرکت توسعه و تجهیر اماکن ورزشی در گفتگو با "ورزش سه" در مورد نواقص موجود در ورزشگاه نقش جهان و همینطور چمن این ورزشگاه توضیحاتی را ارائه داد.

* چرا ورزشگاه نقش جهان هنوز تکمیل نشده؟
ما در حال حاضر محدودیت هایی در بحث بودجه و شرایط مالی داریم و اوضاع همانطور که می دانید زیاد مساعد نیست. ما باید بحث اقتصاد مقاومتی را همانطور که رهبر گفته اند در پروژه های عمرانی داشته باشیم و وقتی نیاز های واجب تری داریم باید حداقل ها را انجام دهیم تا مجموعه های ورزشی به مرحله ی بهره برداری برسند. در مورد نقش جهان هم همینطور عمل کردیم و ورزشگاه را به جایی رساندیم که قابلیت بهره برداری داشته باشد.

* چادرهای ورزشگاه چه زمانی نصب می شوند؟
بعضی نواقص مثل سایبان برای تماشاگران در دست اقدام است و 20 هزار متر پارچه هم وارد شده و عملیات دوخت چادر هم در حال انجام است.


* چه زمانی چادر آماده می شود؟
قرار بود زودتر برای این موضوع اقدام کنیم ولی یک مقدار طولانی شد ولی به زودی پیمانکار نصب سازه های زیر چادر هم انتخاب می شود تا شرایط را برای برپایی چادر آماده کنند.


* یکی از مسئولین استان اصفهان در مصاحبه ای گفته بود که نیازی به چادر برای سقف ورزشگاه وجود ندارد؛ شما در جریان این صحبت قرار گرفتید.

نقش جهان جزء افتخارات ملی کشور و همینطور شرکت توسعه و تجهیز است و بودجه ی آن هم ابلاغ شده است.


* در نهایت چه زمانی کارهای نصب چادر نهایی می شود؟
فکر می کنم 8 ماه دیگر این کار طول بکشد، اما امیدواریم که زودتر هم جمع و جور شود.


* داستان تپه ی خاک بیرون از ورزشگاه چیست و چرا کسی مسئولیت آن را به عهده نمی گیرد؟
این تپه ی خاک به صورت مزایده ای فروخته شده و پیمانکاری آن را خریداری کرده است؛ مسئولین استان اصفهان باید در این مورد پاسخگو باشند، چون اشراف بیشتری دارند و شاید پاسخ من درست نباشد.


* چرا از ظرفیت طبقه ی دوم ورزشگاه استفاده نمی شود؟
طبقه ی دوم بر طبق چیزی که ما انجام دادیم، قابلیت بهره برداری دارد؛ شاید به خاطر هزینه های نگهداری مورد استفاده قرار نمی گیرد، چون 40 هزار نفر در طبقه ی اول می توانند حضور داشته باشند و در این مورد هم باید شرکت فولاد مبارکه تصمیم بگیرد، چون شرکت توسعه و تجهیز متولی ساخت است نه بهره برداری.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها