X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 شهریور 1396, 10:05
کد خبر: 23963
خبرنگار: HSH
نظرات: 1

امید به ضد حملات داشتیم

نظرمحمدی: برای کسب تک امتیاز به اصفهان آمده بودیم

نظرمحمدی: برای کسب تک امتیاز به اصفهان آمده بودیم نظرمحمدی: برای کسب تک امتیاز به اصفهان آمده بودیم
سرمربی تیم سپیدرود با اشاره به اینکه برای کسب تک امتیاز به اصفهان آمده بودیم گفت: تیم ما به تازگی به لیگ برتر صعود کرده و توانمندی انجام دو بازی در ۴ روز را ندارد و این موضوع از بی‌انصافی سازمان لیگ است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، علی نظر محمدی پس از تساوی تیمش برابر سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واقعیت این است که بابت عدم دریافت گل بسیار خوش شانس بودیم. تمام تاکتیک تیم سپاهان استفاده از فضای پشت مدافع وسط تیم ما بود که در این راستا از ساسان انصاری، مهرداد محمدی، جلال علی محمدی و شاهین ثاقبی برای این کار در بازی‌های گذشته استفاده شده بود.
وی با اشاره به اینکه تمام راه‌های نفوذی تیم سپاهان را بسته بودیم، افزود: برای کسب تک امتیاز به اصفهان آمده بودیم و امید به ضد حملات داشتیم و اگر خوش‌شانس بودیم به گل نیز می‌رسیدیم، تیم سپیدرود علی‌رغم نظر تمام کارشناسان در خط دفاع بازیکنان مستعد و با استعدادی دارد.
سرمربی تیم سپیدرود تصریح کرد: سپاهان تیم بزرگی است به گونه‌ای که در لیگ سال جاری در کنار پرسپولیس از بهترین تیم‌ها به شمار می‌رود، سپیدرود با تساوی در اصفهان کار بزرگی را انجام داد، این در حالی است که بر روی این تساوی برنامه‌ریزی کرده بودیم و امید است با پیروزی در هفته آینده مکمل خوبی برای این تک امتیاز باشیم.
وی درباره نظرات حاکی بر تمارض دروازه‌بان این تیم بیان کرد: تیم ما روز جمعه بازی بسیار سنگینی در رشت داشت و طبق هماهنگی‌های گذشته با سازمان لیگ قرار برای بازی اصفهان در روزهای پنجشنبه یا جمعه بود تا اینکه به صورت ناگهانی ساعت 10 صبح روز یکشنبه زمان این دیدار به اطلاع ما رسید.
نظر محمدی ادامه داد: بچه‌ها پس از دیدار مقابل پیکان و با یک جلسه ریکاوری با اتوبوس راهی اصفهان شده‌اند و روز گذشته تنها یک تمرین عرق‌گیری داشته‌اند و در نهایت بدون تمرین و با اوج خستگی به بازی آمدند، بنابراین دلیل این اتفاقات خستگی بازیکنان است و قصدی از تمارض وجود نداشته ندارد.
وی بیان کرد: تمارض را به هیچ عنوان قبول ندارم و این تنها به دلیل خستگی بازیکن‌ها است، تیم ما به تازگی صعود کرده است و توانمندی انجام دو بازی در 4 روز را ندارد و این واقعا از بی‌انصافی سازمان لیگ است.
سرمربی تیم سپیدرود سرمربی تیم سپیدرود درباره ناسزا گویی هواداران تیم سپاهان خاطرنشان کرد: این اقدام برای باشگاه سپاهان که همیشه در کارهای فرهنگی پیش قدم بوده بسیار ناپسند است. دوران مدیرعاملی ساکت در این باشگاه، هواداران اصفهانی تنها تیم خود را تشویق می‌کردند و امیدوارم در هفته‌های آینده این کار تکرار نشود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها