X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 شهریور 1396, 12:35
کد خبر: 23965
خبرنگار: HSH
نظرات: 7

از نیمکت سپید رود، محمد حسینی بارها دعوت به خوابیدن می شد!

رمضانی راد: خبرنگاران اصفهانی هیچ توهینی نکردند

رمضانی راد: خبرنگاران اصفهانی هیچ توهینی نکردند رمضانی راد: خبرنگاران اصفهانی هیچ توهینی نکردند
مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان گفت: هیچ توهینی از سوی خبرنگاران اصفهان به باشگاه سپید رود و مردم عزیز رشت انجام نشد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از صدای سپاهان، مرتضی رمضانی راد در گفتگویی در واکنش به اظهار نظرهای برخی دست اندرکاران باشگاه سپید رود مبنی بر اینکه یک خبرنگار اصفهانی به باشگاه سپید رود و مردم رشت در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان توهین کرده است، گفت: هیچ توهینی از سوی همکار خبرنگارمان صورت نپذیرفت. فقط با توجه به اینکه نظر محمدی سرمربی سپیدرودی هم در نشست خبری قبل از بازی و هم در کنفرانس پس از دیدار که علت آن مشکل حنجره اعلام شد، حاضر نشده بود، خبرنگاران اصفهان به خاطر این بی احترامی ها حاضر نشدند از امید روانخواه کمک مربی سپید رود سوالی بپرسند و به شنیدن صحبت های وی در مورد بازی اکتفا کردند، در ادامه هم وقتی که توضیحاتی از سوی مسئول رسانه ای سپید رود و آقای روانخواه داده شد، نسبت به رفتارهای آماتورگونه گلر تیم رشت اعتراضاتی شد و توهینی صورت نگرفت.
وی ادامه داد: شما به مصاحبه محمد حسینی گلر سپید رود نگاه کنید. او می گوید از بیرون به من می‌گفتند روی زمین بخوابم، وقتی از روی نیمکت اشاره می‌کنند من هم مجبورم انجام بدهم! بنابراین خود او هم اعتراف کرده که رفتارهایی آماتورگونه را انجام داده است. وی از روی نیمکت بارها دعوت به خوابیدن بر روی زمین شد! البته آقای نظر محمدی سرمربی سپید رود هم هنگامی که خود به عنوان دروازه بان بازی می کرد رفتارهایی عجیب و به مراتب بدتر از رفتارهای محمد حسینی را انجام می داد و طبیعی است که بازیکنان تیم تحت هدایت او این حرکات آماتور گونه و زشت را انجام دهند و خیلی نباید از این رفتارها تعجب کرد.
رمضانی راد در پایان گفت: بهتر است وقتی انتقادی صورت پذیرفته آن را به مردم یک خطه ربط ندهیم. خبرنگاران اصفهانی نسبت به غیبت نظر محمدی و وقت کشی های گلر سپید رود نقدهای منطقی را مطرح کردند و هیچ توهینی به مردم گرانقدر رشت توسط آنان انجام نشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها