X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 شهریور 1396, 13:47
کد خبر: 23968
خبرنگار: HSH
نظرات: 8

تلاش می‌کنم دوباره به تیم ملی دعوت شوم

شریفی: تراکتور برای من با سپاهان مذاکره می‌کند

شریفی: تراکتور برای من با سپاهان مذاکره می‌کند شریفی: تراکتور برای من با سپاهان مذاکره می‌کند
مهاجم تیم تراکتورسازی اعلام کرد نهایت تلاشش را در فصل جاری خواهد کرد تا بار دیگر مورد اعتماد کی روش واقع شود و به تیم ملی برسد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مهدی شریفی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره عملکرد خوب تراکتورسازی در دو بازی گذشته، بازگشت باشکوه این تیم، گل نزدن های خودش در فصل جاری و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که در ادامه می خوانید:

عیبی یوخ روحیه مان را افزایش داد
حضور هواداران در دیدارهایمان و حمایت آنها طی چند هفته‌ای که نتیجه نگرفتیم، در نتیجه‌گیری‌مان تاثیرگذار شد. آنها بعد از بازی در ورزشگاه می‌ماندند و شعار عیبی یوخ می‌دادند که خب همین موضوع روحیه تیمی ما را افزایش داد تا بالاخره به هماهنگی لازم رسیدیم و توانستیم روی دور پیروزی بیفتیم.

جوان‌ها مزد زحمات کادرفنی و تلاش کل تیم را دادند
تراکتور جوان‌های خوبی دارد که طی مدت حضورشان در این تیم توانستند خودشان را در ترکیب جا بیندازند و با گلزنی و ارائه بازی خوبشان خود را به دیگر رقبا اثبات کنند. ما مقابل تیم سختکوش سایپا توانستیم پیروز شویم که این حاصل زحمات همین جوان‌ها و دوندگی آنهاست. تیم تراکتور با این برد مزد زحمات کادرفنی و تلاش بچه‌ها را داد و حالا با یک پیروزی شیرین به تعطیلات می‌رویم.

خروج از بحران با تکمیل پازل ترکیب تراکتور
اینکه تراکتور در جذب بازیکن محروم بود و مجبور به استفاده از جوان‌ها شد یک توفیق اجباری بود. اما تفکرات فنی آقایحیی در این موضوع به تیم کمک کرد تا تیم در شرایط آرمانی خودش قرار بگیرد. هم تلاش خود جوان‌ها و هم زحمات آقای گل‌محمدی و تغییر تاکتیکی و اعتماد به جوان‌ها در نتیجه‌گیری به مدد تراکتور آمد. البته بزرگترها و باتجربه‌های تیم برای هماهنگی و انجام بازی خوب جوان‌ها تاثیرگذار بودند. تمامی قطعات این پازل‌ کنار هم تیم را به نتیجه‌ای که مدنظر کادرفنی بود نزدیک کرد و تیم را از شرایط بحرانی عدم نتیجه‌گیری دور کرد. بازیکنانمان خوب تمرین می‌کنند، خوب گل می‌زنند و خیلی خوب بازی می‌کنند که این به نفع تراکتور است.

یحیی درباره جذب بازیکن تصمیم می گیرد
اینکه تراکتور در نیم فصل نیاز به جذب بازیکن دارد یا همین بازیکن‌ها می‌توانند نتیجه را برای تیم بیاورند به نظریات سرمربی تیم برمی‌گردد. اگر بتوانیم بازیکن جذب کنیم که خب به نفع تیم است چون هم در رقابت‌های لیگ‌برتر، هم جام‌حذفی و هم بازی‌های آسیایی مصاف می‌دهیم باید نیمکت قدرتمندی داشته باشیم اما همه این‌ها برمی‌گردد به تصمیمات آقای گل‌محمدی و اینکه ایشان احساس نیاز می‌کنند یا می‌توانند با همین بازیکنان تیم را ارنج کنند. بچه‌ها اگر بتوانند بازی‌هایی را که باختیم را فراموش کنند خیلی مهم است، امیدوارم در همه بازی‌ها همین‌طور نتیجه بگیریم و با قدرت پیروز مصاف‌هایمان باشیم.

در تعطیلات آماده تر می شویم
ما در تمرینات پیش فصل بدنسازی خوب داشتیم و بعد از این هم تمرینات تاکتیکی خوبمان را در پیش خواهیم داشت. ما در دیدار با سایپا بازی پرفشاری داشتیم تازه بدن‌هایمان خودش را از شرایط بدنسازی رها کرده و می‌توانیم با یک ریکاوری خوب بدنسازی‌هایمان را ادامه دهیم. فکر نمی‌کنم این تعطیلات حاصلی در نتیجه‌گیری یا عدم نتیجه‌گیری ما بعد از این داشته باشد. البته دو هفته دیگر رقابت‌های جام‌حذفی استارت خواهد خورد و ما باز هم در شرایط مسابقه قرار داریم. تنها مشکل تراکتورسازی عدم حضور بازیکنان مصدوم است که امیدوارم این وقفه کمک کند تا آنها هم به جمع‌مان اضافه شوند و بتوانیم یک تراکتور مدعی را به همه‌گان نشان دهیم. مطمئنا بدن‌ها در این تعطیلات خراب نمی‌شود و برنامه‌ریزی کادرفنی به نحوی است که ما حتی آماده‌تر از این قبل پا به مسابقات بعد از تعطیلات بگذاریم.

تراکتور مشغول مذاکره با سپاهان است
دست من نیست که در تراکتور بمانم یا بروم؛ من بازیکن سابق سپاهان هستم و تصمیم‌گیرنده اصلی آنها هستند. اگرچه بازی کردن در تراکتور را دوست دارم و علاقمند به کمک کردن به این تیم هستم ولی باید دید مسئولین باشگاه سپاهان چه نظری دارند و آیا آنها با اتمام سربازی‌ام اجازه ماندنم را صادر خواهد کرد یا خیر. در حال حاضر مسئولین تراکتور مشغول مذاکره با سپاهانی‌ها هستند ولی هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید منتظر رأی‌ و نظریه آنها باشم. مسئولین تراکتور می‌خواهند من بمانم اما در حال حاضر این موضوع برایم اهمیت ندارد و من در این تیم بازی می‌کنم. امیدوارم هرکجا بازی می‌کنم اسباب خیر برای آن تیم باشم.

موفقیت فردی مهم نیست
تراکتور تیم خوبی دارد و در یک تیم این بازیکن نیست که بازی می‌کند بلکه یک تیم پا به میدان مسابقه می‌گذارد، ما تیم هستیم و همه مکمل همدیگر حتی پیروزی‌هایمان فردی نیست که بخواهیم بگوییم با رفتن و نبود یک بازیکن تیم دچار مشکل می‌شود نه. مطمئنا بعد از این بدشانسی‌های گل نزدنمان مثل همین دو بازی که پیروز شدیم دست از سر ما برمی‌دارد و تراکتور هم مدعی خواهد شد. باز هم می‌گویم دست من نیست که بمانم یا بروم باید دید مسئولین چه نظری دارند و آنها چه تصمیمی برایم اتخاذ می‌کنند. هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد.

کیانی، حامی بزرگ جوان‌ها و کل تیم
بزرگی آقای کیانی در همه بازی‌ها مشهود است و فقط منوط به این حرکت ایشان که بازوبند را به بازیکنی که اشتباه کرده می‌دهد نمی‌شود بلکه ایشان در تیم همه جوره از جوان‌های تیم حمایت می‌کنند. اگر یادتان باشد سال گذشته حرکت تقدیم بازوبند به اخباری را در بازی استقلال را هم انجام دادند. حاج مهدی برای کل تیم الگو هستند و من از ایشان خیلی چیزها یاد گرفته‌ام. ایشان همیشه پشت جوان‌ها و تیم هستند و ما از ایشان همیشه تبعیت می‌کنیم.

شرایط تراکتور امیدها را باتجربه کرد
تراکتور در فصل جدید بازیکنان باتجربه بسیاری را پرورش داده و تمامی جوان‌هایمان در دیدار مقابل استقلال، پرسپولیس و سایر دیدارهایمان توانستند تجارب خوبی کسب کنند. این جوان‌ها از فصل آینده جزو باتجربه‌های دیگر خواهند بود. آنها تا به اینجا خیلی خوب توانستند بازی کنند و نتایج خوبی هم حاصل شده است. من فکر می‌کنم تلفیق جوان و باتجربه کمک بزرگی برای تراکتور خواهد شد.

بردها در رختکن پایان می‌پذیرد
با پیروزی‌های 2 هفته اخیرمان به شرایط خوب رسیدیم و مطمئنا در جام‌حذفی هم تمام تلاشمان را می‌گذاریم تا بتوانیم مدعی کسب قهرمانی باشیم. همانطور که گفتم بردهایمان در رختکن است و پس از آن دیگر همه چیز برایمان تمام می‌شود و به فکر بازی بعد و نتیجه موفقیت‌آمیز آن هستیم.

کارم برای حضور در تیم ملی سخت است
آقای کی‌روش روی من شناخت دارند اما در 8 ماه مصدومیتم از شرایط خوبم دور شدم و زمان می‌برد تا باز هم نگاه‌ها را به خودم معطوف کنم. این مصدومیت کار را کمی برایم سخت می‌کند چون تا از دوران نقاهت و مصدومیت خارج شدن و خود را در شرایط بازی قرار دادن وقت بر است و هم کادرفنی و هم بازیکنان این موضوع را درک می‌کنند، تمام تلاشم را می‌کنم که نگاه کادرفنی تیم‌ملی را دوباره به سمت خودم معطوف کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها