X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 شهریور 1396, 14:03
کد خبر: 23979
خبرنگار: lark
نظرات: 4

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

فالکائو عصای دست ژاردیم

فالکائو عصای دست ژاردیم فالکائو عصای دست ژاردیم
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
فالکائو عصای دست ژاردیم

دیدار تیم های سوانسی و من یونایتد در هفته دوم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4-0 به سود شیاطین سرخ خاتمه یافت تا مورینیو دومین برد پرگل متوالی خود را جشن بگیرد و با 6 امتیاز و آوراژ گل مثبت 8 صدرنشین لیگ جزیره لقب گیرند. در ادامه، تیم های لیورپول و کریستال پالاس در استادیوم آنفیلد به مصاف هم رفتند که در پایان قرمزها با تک گل سادیو مانه به برتری رسیدند. در آخرین بازی روز اول از هفته دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس آرسنال و استوک سیتی در ورزشگاه Bet۳۶۵ به مصاف هم رفتند که استوک سیتی با یک گل حریف خود را شکست داد. به این ترتیب در نهایت استوک سیتی با حفظ این گل، به سه امتیاز مسابقه رسید تا به رده سیزدهم صعود کند. آرسنال هم بعد از پیروزی در لحظات پایانی در بازی نخست، در بازی دوم خود طعم تلخ شکست را چشید. چلسی موفق شد در روزی که تاتنهام موقعیت های خوبی را از دست داد، با دبل مارکوس آلونسو 1-2 رقیب همشهری خود را مغلوب کند و فاتح دربی لندن شود. ديدار بين تيم‌هاي منچستر سيتی و اورتون چندان چنگی به دل نزد. هر دو تيم سعی داشتند با همان نتيجه تساوی بازی را تمام كنند. نتيجه‌ای كه با گل وين رونی در دقيقه 35 برای اورتون و در دقيقه 88 توسط رحيم استرلينگ برای من سيتی به دست آمد. رونی در این بازی دویستمین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند.

بارسلونا در اولین دیدار از فصل جدید لالیگا موفق شد در خانه مقابل بتیس به برتری 2-0 برسد. شاگردان ارنستو والورده در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و در شبی که چند بار تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردند، در نهایت با دو گل به پیروزی رسیدند. لیونل مسی در این بازی تلاش زیادی برای گلزنی به خرج داد اما با بدشانسی سه بار ضربات او به تیر دروازه اصابت کرد. کهکشانی ها که کریس رونالدو را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند، در ریازور چندان به دردسر نیفتادند و در نهایت توانستند با سه گل به برتری برسند. در وقت های اضافه، سرخیو راموس با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا رئال در این دیدار هم 10 نفره شود و در بازی بعدی، علاوه بر رونالدو، راموس را هم در اختیار نداشته باشند. در یک دیدار جذاب و پر حادثه، اتلتیکو مادرید در ورزشگاه مونتیلوی با وجود یک یار کمترمقابل خیرونا، بازی 2 بر صفر باخته را به تساوی 2-2 تبدیل کرد.در پایان این هفته شاگردان زیدان با تفاضل گل بهتر در صدرجدول رقابتها قرار گرفتند.

نخستین مسابقه فصل جدید سری آ ایتالیا بین تیمهای یوونتوس و کالیاری در ورزشگاه آلیانتس شهر تورین برگزار شد که شاگردان آلگری موفق شدند با سه گل حریف را شکست دهند. گفتنی است در دقیقه 39 کالیاری با استفاده از تکنولوژی داوری ویدیویی صاحب ضربه پنالتی شد که جانلوییجی بوفون، دروازه بان یوونتوس موفق شد پنالتی را مهار کند. از نکات جالب این مسابقه حضور هافبک جدید بیانکونری از دقیقه 71 در میدان بود.بلیز ماتویدی، هافبک فرانسوی یوونتوس که تنها یک روز است به این تیم پیوسته، برای نخستین بار برای تیمش به میدان رفت. رم توانست در نخستین بازی اش در این فصل با یک گل آتالانتا را شکست دهد. تک گل مسابقه را کلاروف ، مدافع چپ صربستانی جالوروسی دقیقه 31 روی یک ضربه کاشته و به زیبایی از زیر دیوار دفاعی وارد دروازه کرد. در ادامه بازی های این هفته اینتر میزبان فیورنتینا بود که با سه گل به پیروزی رسید. ایکاردی در دقایق 6 (از روی نقطه پنالتی) و 15 و پریسیچ در دقیقه 79 گل‌های اینتر را به ثمر رساندند. با این نتیجه افعی ها نیز با مربی جدیدشان لوچیانو اسپالتی در قامت یک مدعی ظاهر شدند. تیم های کروتونه و میلان به مصاف هم رفتند که شیاطین موفق شدند با سه گل میزبان خود را مغلوب کنند. روسونری که در نقل و انتقالات امسال فوتبال اروپا بازیکنان زیادی جذب و بیشترین مبلغ را در ایتالیا خرج کرد ، هوادارانش را به بازگشت دوباره به سطح اول فوتبال ایتالیا و اروپا امیدوار کرد.

پس از مدت ها انتظار هفته اول بوندس لیگای 2017/18 با بازی بایرن مونیخ و بایرلورکوزن کلید خورد که در انتها باواریایی ها در یک بازی زیبا، 3 بر یک بایر لورکوزن را شکست دادند. بوروسیا دورتموند توانست در یک بازی برتر و با درخشش ستاره های جوان مانند پولیسیچ ولفسبورگ را در خارج از خانه شکست دهد و سه امتیاز این مسابقه را به حساب خود واریز کند.

در نخستین مسابقه از هفته سوم رقابتهای لوشامپیونه فرانسه ، تیم موناکو مهمان متز بود که با یک گل به پیروزی رسید. رادومل فالکائو مهاجم با تجربه کلمبیایی، تک گل مدافع عنوان قهرمانی این رقابتها را به ثمر رساند.فالکائوی 31 ساله در این سه هفته تاکنون چهار گل به ثمر رسانده است. او هفته گذشته هت تریک کرد. در این مسابقه نیز امباپه ستاره جوان موناکو در لیست این تیم حضور نداشت. موناکو با این پیروزی 9 امتیازی شد و در صدر قرار گرفت. متز نیز از سه مسابقه اش هیچ امتیازی به دست نیاورده و در رتبه نوزدهم قرار دارد. لیون و بوردو به تساوی پرگل 3 -3 رسیدند. لیل با دو گل مغلوب کان شد. د ر ادامه رقابتهای لیگ برتر فرانسه دو تیم مارسی و آنژه به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان به تساوی 1 - 1 رضایت دادند. در شب پیروزی پر گل پی اس جی مقابل تولوز، نیمار با ثبت آمار 2 گل، 2 پاس گل و گرفتن 1 پنالتی برای پاریسی ها درخشان ظاهر شد و همانند بازی های گذشته ستاره این تیم بود. پاریسی ها از دقیقه 70 با اخراج وراتی 10نفره کار را دنبال کردند.آنها با این برد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به موناکو در صدر جای گرفتند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها