X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 شهریور 1396, 14:07
کد خبر: 23980
خبرنگار: talaei
نظرات: 16

اگر خسته نبودیم می‌توانستیم سپاهان را شکست دهیم

نظرمحمدی: سپاهانی‌ها می‌خواهند امتیاز ما را تحت‌ الشعاع قرار دهند

نظرمحمدی: سپاهانی‌ها می‌خواهند امتیاز ما را تحت‌ الشعاع قرار دهند نظرمحمدی: سپاهانی‌ها می‌خواهند امتیاز ما را تحت‌ الشعاع قرار دهند
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت نسبت به روز بازی تیمش مقابل سپاهان و عقب نیفتادن این بازی به سازمان لیگ اعتراض دارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم ،علی نظرمحمدی در خصوص تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: سازمان لیگ و خود فتاحی با وجود اینکه پیش از بازی با پیکان از ما درخواست کرده بودند،‌ تا به جای پنجشنبه، جمعه با پیکان بازی کنیم و بعد از آن طرف بازی ما مقابل سپاهان را از سه‌شنبه به جمعه خواهند انداخت، اما این کار را نکردند. با وجود قول و قرار شفاهی که با هم داشتیم، اما سازمان لیگ روی حرف خود نماند و ما مجبور شدیم چهار روز بعد از بازی با پیکان به مصاف سپاهان برویم.

وی ادامه داد: به دلیل همین مشکلات ما تمرین نداشتیم و چون دیر اقدام به تهیه بلیت هواپیما کردیم،‌ مجبور شدیم با اتوبوس مسیر 10 ساعته را طی کنیم و به اصفهان برسیم. در واقع ما قبل از بازی با سپاهان فقط یک جلسه تمرین ریکاوری در رشت انجام دادیم و هیج تمرین تاکتیکی نداشتیم.

« می‌دانستیم سپاهان خط حمله سرعتی دارد» سرمربی تیم سپیدرود با بیان این جمله تصریح کرد: حضور مهرداد محمدی، جلال‌الدین علی‌محمدی و ساسان انصاری در خط حمله سپاهان، با تغذیه بازیکنانی مانند رسول نویدکیا، می‌تواند هر تیمی را تحت فشار قرار دهد. سعی کردیم در این بازی فضاها را از تیم سپاهان بگیریم و دفاع لایه به لایه و پوششی را نجام دهیم.

نظرمحمدی با بیان اینکه تیمش روی ضد حمله‌ها برنامه داشته است، خاطرنشان کرد: می‌خواستیم روی ضد حمله‌ها با استفاده از بازیکنان سرعتی تیم‌مان دروازه‌ سپاهان را باز کنیم. به نظرم اگر خستگی بازی با سپاهان و سفر 10 ساعته به اصفهان را نداشتیم، حتی می‌توانستیم با سه امتیاز از زمین خارج شویم. البته در برخی از لحظات خوش‌شانس هم بودیم که بازی را نباختیم. به طور کلی ما بسیار باهوش بازی کردیم و موفق شدیم با امتیاز از زمین خارج شویم.

وی درباره شعارهای هواداران تیم سپاهان علیه بازیکنان سپیدرود و اعتراضات سپاهانی‌ها نسبت به زمین خوردن زیاد بازیکنان سپیدرود، عنوان کرد: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نباید بین تیم‌ها تبعیض قائل شود. در بازی مقابل پیکان و گسترش فولاد تیم ما را به دلیل شعارهای هواداران‌مان، سه و پنج میلیون تومان جریمه کردند،‌ در حالی که در دیدار برابر پیکان ما برنده زمین بودیم و هیچ‌گونه توهینی به تیم حریف نکردیم.

سرمربی تیم سپیدرود افزود: مقابل سپاهان، هواداران این تیم به دلیل اینکه تیم‌شان موفق به گلزنی نشده بود،‌ عصبانی بودند و به تیم ما فحاشی زیادی کردند. انتظار داریم کمیته انضباطی این مسائل را بررسی و رسیدگی کند و بین تیم‌ها تبعیض قائل نشود. بازیکنان من به دلیل خستگی زیاد سفر به اصفهان و بازی هفته گذشته مقابل پیکان دچار گرفتگی عضله شده بودند. گرمای زیاد هوا هم باعث می‌شود بازیکنان عرق زیادی کنند و همین دلیل گرفتگی عضلات بازیکنان است. در بازی‌های هفته‌های قبل اصلاً بحث تمارض نداشتیم،‌ چون ما در این بازی امتیاز گرفتیم، آنها می‌خواهند با این حرف‌ها امتیاز ما را تحت شعاع قرار دادند.

نظرمحمدی درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر و اینکه آیا این وقفه به ضرر تیم سپیدرود نخواهد بود،‌ اظهار کرد: ما باید با سازمان لیگ و تیم ملی تعامل داشته باشیم. در برنامه‌ریزی لیگ برتر مشخص بود، این وقفه در لیگ برتر را خواهیم داشت. شاید این وقفه به نفع ما نباشد اما سعی می‌کنیم تمرینات منظمی داشته باشیم و با انجام بازی‌های دوستانه روند خوب و رو به رشد خودمان را حفظ کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها