X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 شهریور 1396, 15:19
کد خبر: 23986
خبرنگار: lark
نظرات: 2

کورس شماره یک‌ ها؛ قدرت نمایی اولیویرا

کورس شماره یک‌ ها؛ قدرت نمایی اولیویرا کورس شماره یک‌ ها؛ قدرت نمایی اولیویرا
در هفت بازی هفته پنجم لیگ برتر، شش دروازه‌بان موفق شدند دروازه خود را بسته نگه دارند. به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از سایت نود، لی اولیویرا، دروازه‌بان برزیلی سپاهان در بازگشتش به لیگ هنوز گلی دریافت نکرده است.
اولیویرا در سه هفته اول مصدوم بود و سپاهان از غیبت این بازیکن ضربه خورد. این گلر در دو هفته اخیر دو کلین‌شیت ثبت کرده و هنوز در این فصل گلی دریافت نکرده است. اولیویرا حالا با دو کلین‌شیت در کنار ۸ دروازه‌بان دیگر با دو کلین‌شیت در صدر جدول قرار دارد. علیرضا بیرانوند البته هنوز این هفته به میدان نرفته و اگر در بازی با گسترش فولاد گل نخورد به سومین کلین‌شیت می رسد. شهاب گردان(پدیده)، لی اولیویرا(سپاهان)، سید محمدرضا حسینی(سپیدرود) و رحمان احمدی(پیکان) دیگر دروازه‌بانانی بودند که در این هفته موفق به ثبت کلین‌شیت شدند آنها تعداد کلین‌شیت های خود را به دو رساندند.
محسن فروزان دروازه‌بان موفق پارس جنوبی هم سرانجام موفق به ثبت کلین‌شیت شد.
فرزین گروسیان، گلر تراکتورسازی هم موفق شد برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر دروازه خود را بسته نگه دارد.

رکوردداران کلین‌شیت؛

دو کلین‌شیت: مهدی رحمتی (استقلال تهران)، علیرضا بیرانوند(پرسپولیس)، رشید مظاهری(ذوب آهن)، ناصر سالاری(صنعت نفت آبادان)، وحید شیخ‌ویسی(استقلال خوزستان)، شهاب گردان (پدیده)، لی اولیویرا (سپاهان)، سید محمدرضا حسینی (سپیدرود)، رحمان احمدی(پیکان)

یک کلین‌شیت: مهدی صدقیان (سپاهان)، فرناندو ده‌خسوس (گسترش فولاد)، محمدرضا اخباری (سایپا)، فرزین گروسیان (تراکتورسازی)، محسن فروزان (پارس جنوبی جم)
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها