X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 شهریور 1396, 16:02
کد خبر: 23987
خبرنگار: lark
نظرات: 13

سپاهان قطب سوم فوتبال ایران محسوب می شود

امین فر: بازی با سپاهان در جام حذفی بدترین قرعه ممکن بود

امین فر: بازی با سپاهان در جام حذفی بدترین قرعه ممکن بود امین فر: بازی با سپاهان در جام حذفی بدترین قرعه ممکن بود
سرپرست تیم صنعت نفت آبادان گفت: در رقابت های جام حذفی با بدترین قرعه ممکن روبرو شدیم، زیرا باید مقابل تیم قدرتمند سپاهان به میدان برویم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، غلامحسین امین فر در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد بدشانسی تیم نفت آبادان در قرعه کشی رقابت های جام حذفی و دیدار این تیم با سپاهان اصفهان اظهار داشت: به نظرم تیم ما در قرعه کشی جام حذفی بدشانس بود و با بدترین قرعه ممکن روبرو شد زیرا از طرفی تیم سپاهان پس از تیم های استقلال و پرسپولیس، قطب سوم فوتبال ایران محسوب می شود و از سوی دیگر برگزاری این بازی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به سود سپاهان و به ضرر تیم ما است.
وی با اشاره به دیدار هفته گذشته تیم های نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان که با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید گفت: در بازی مقابل ذوب آهن علی رغم موقعیت های زیادی که روی دروازه حریف ایجاد کردیم، تنها به زدن دو گل رضایت دادیم. یک ضربه پنالتی نیز به سود تیم ما گرفته شد که اگر به گل تبدیل می شد حداقل می توانستیم با نتیجه سه بر دو به پیروزی دست یابیم.
سرپرست تیم نفت آبادان درباره شایعه جدایی فراز کمالوند از این تیم عنوان کرد: کمالوند مشکل خاصی برای ادامه حضور در آبادان ندارد، او تیم بسیار خوبی ساخته است و توقع دارد که از نفت آبادان حمایت شود. انتظارات کمالوند کاملا درست و منطقی است و همه باید به او کمک کنیم تا نفت آبادان نتایج خوبی کسب کند.
امین فر در پایان گفت: با توجه به وقفه 20 روزه ای که در برگزاری رقابت های لیگ برتر به وجود آمده است از امروز اردویی هشت روزه را در بروجرود برپا کرده ایم و امیدواریم در این مدت تیم ما بتواند به آمادگی کامل برای حضوری قدرتمندتر در ادامه بازی های لیگ و جام حذفی دست پیدا کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها