X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 شهریور 1396, 13:33
کد خبر: 23998
خبرنگار: HSH
نظرات: 5

ما تیم شناوری هستیم

پورقاز: دعوت نشدن به تیم ملی انگیزه ام را بیشتر کرده است

پورقاز: دعوت نشدن به تیم ملی انگیزه ام را بیشتر کرده است پورقاز: دعوت نشدن به تیم ملی انگیزه ام را بیشتر کرده است
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فرتاک ورزشی، عزت‌الله پورقاز مدافع تیم سپاهان از جمله بازیکنانی است که از بازی‌های مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2018روسیه همواره جزو دعوت‌شدگان به تیم ملی بود و حتی در بازی با گوام با اخراج بیرانوند و نداشتن تعویض، درون دروازه ایستاد و به پورقازبان مشهور شد. اما این بازیکن برخلاف انتظار، نامش در بین بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی برای بازی با کره‌جنوبی و سوریه نیست. در همین همین ارتباط همشهری با او گفت‌وگویی انجام داده است.

تو از جمله بازیکنانی بودی که از مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2018روسیه همواره به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شد و حتی بازی هم می‌کردی اما این‌بار نبودن اسمت در بین بازیکنان دعوت‌شده به اردوی تیم ملی خیلی عجیب بود. خودت در این‌باره چه صحبتی داری؟
من نمی‌توانم در این‌باره حرف خاصی بزنم. فقط باید بگویم چه باشم، چه نباشم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. من بهترین روزهای فوتبالی‌ام را کنار کی‌روش بودم و بازهم تلاش می‌کنم در بازی‌های بعدی تیم ملی جزو دعوت‌شده‌ها باشم. الان وقتی می‌بینم اسمم در بین دعوت‌شده‌ها نیست انگیزه‌ام بیشتر شده تا با تلاش بیشتر، خودم را دوباره به تیم ملی برسانم.

به نظرت می‌توانیم برای پنجمین‌بار متوالی کره‌جنوبی را شکست دهیم؟
اینکه می‌بینم کره‌ای‌ها این‌قدر مصمم هستند و با تمام تدابیر خود تلاش می‌کنند ایران را شکست دهند برایم بسیار خوشحال‌کننده است که تیم ملی ایران خداراشکر با تلاش آقای کی‌روش و بازیکنان آن‌قدر قوی شده که حالا بردن ما برایشان تبدیل به کابوس شده است.

حسرت نمی‌خوری خودت در سئول نیستی؟
در اینکه دوست داشتم الان در تیم ملی بودم شکی نیست ولی من که از اولین بازی کنار تیم ملی بودم و تا الان که نیستم فقط به یک‌چیز فکر می‌کنم و برایم اهمیت دارد و آن اینکه تیم ملی با نتایجی که می‌گیرد بتواند دل مردم را شاد کند. الحمدلله با صعود تیم ملی به جام‌جهانی این اتفاق هم افتاد و حالا بحث مهم دیگری که حائز اهمیت است اینکه ما با یک رکورد عجیب و غریب به جام‌جهانی برویم، یعنی رکورد بدون شکست و بدون گل خورده را از خود به جا بگذاریم؛ رکوردی که تاریخی خواهد بود.

ما در بازی رفت کره‌جنوبی را شکست دادیم ولی در بازی رفت مقابل سوریه مساوی کردیم، نظرت در مورد این بازی چیست؟
حتی کسانی که آن بازی را دیدند متوجه شدند شرایط جوی مانع پیروزی ما شد. با این حال در بازی برگشت سوریه را با یک نتیجه خوب شکست خواهیم داد، حتی اگر خود من به اردو دعوت نشوم به استادیوم می‌روم تا در کنار تماشاگران جشن صعود را برگزار کنیم.

از بحث تیم ملی دور شویم. سپاهان در هفته پنجم در خانه مقابل سپیدرود متوقف شد. در این‌باره چه نظری داری؟
به‌شخصه وقتی از ورزشگاه نقش‌جهان خارج شدم و هواداران را ناراحت دیدم اعصابم به‌هم ریخت و به شدت ناراحتی‌ام افزوده شد. تا حدی که در تعطیلات این چندروزه اکثر بازیکنان به شهرهای خود رفتند اما من در اصفهان ماندم تا با انجام تمرینات اختصاصی هم برای بازی‌های سپاهان آماده‌تر شوم و همین اینکه دوباره به تیم ملی برسم. انگیزه‌ام هم زیاد است. دوست داریم در جام حذفی نیز پرقدرت ظاهر شویم.

آینده تیم سپاهان در لیگ برتر را چطور ارزیابی می‌کنی؟
سپاهان آرام‌آرام دارد پوست می‌اندازد. بازیکنان و مربی جدیدی به تیم اضافه شده‌اند و شما مطمئن باشید این جدول لیگ برتر در ادامه مسابقات خیلی بالا و پایین خواهد داشت. البته یک مشکل داریم؛ اینکه اکثر تیم‌ها وقتی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان می‌روند دفاعی بازی می‌کنند، در این شرایط اگر زود به گل برسیم کارمان ساده‌تر خواهد بود. با این حال موضوعی که بسیار حائز اهمیت است اینکه ما در دوبازی گذشته گلی نخوردیم و این برای من که یک مدافع هستم خوشحال‌کننده است. در خط حمله بعد از تعطیلات عملکرد بهتری را خواهیم داشت، چراکه ما تیم شناوری هستیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها