X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 شهریور 1396, 15:54
کد خبر: 24005
خبرنگار: lark
نظرات: 2

سپاهان بدون آقایی در جام حذفی؟

آزادی-نقش جهان دربست!

آزادی-نقش جهان دربست! آزادی-نقش جهان دربست!
تنها ملی‌پوش سپاهان با چالش دشواری برای رساندن خود به اولین دیدار این تیم در جام حذفی مواجه است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، سازمان لیگ دیروز برنامه دقیق مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی را اعلام نمود تا طبق وعده قبلی دیدارهای این دور از مسابقات در سه روز متوالی از شانزدهم تا هجدهم شهریور در شهرهای مختلف کشور برگزار شود.
با توجه به آنکه دیدار ایران برابر سوریه چهاردهم شهریورماه برگزار می‌شود انتظار می‌رفت سازمان لیگ ابتدا دیدارهای آن دسته از تیم‌هایی را برگزار نماید که بازیکن ملی‌پوش ندارند به خصوص که تعداد تیم‌هایی که صاحب نماینده در تیم ملی هستند شامل تنها پنج تیم لیگ برتری است.
با این وجود، در کمال شگفتی دیدار سپاهان و نفت آبادان شانزدهم شهریور یعنی تنها به فاصله کمتر از ۲ روز پس از مسابقه ایران و سوریه برگزار خواهد شد. سپاهان یک نماینده بیشتر در تیم ملی ندارد که تازه او هم معلوم نیست که در بازی با سوریه به میدان رود اما حتی اگر کارلوس کی‌روش به سعید آقایی بازی ندهد هم مدافع سپاهان باید در این فاصله کوتاه خودش را از ورزشگاه آزادی به استادیوم نقش جهان برساند و در مسابقه‌ای شرکت کند که پتانسیل ۱۲۰ دقیقه‌ای شدن را هم دارد.
عجیب آنکه ذوب‌آهن که فعلاً نماینده‌ای در تیم ملی ندارد یک روز دیرتر از سپاهان اولین دیدارش در جام حذفی را برگزار خواهد کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها