X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 شهریور 1396, 16:00
کد خبر: 24006
خبرنگار: lark
نظرات: 19

هواداران سپاهان با صبر بیشتری برخورد کنند

طاهری: به‌هیچ عنوان حاضر به جدایی نویدکیا نیستیم

طاهری: به‌هیچ عنوان حاضر به جدایی نویدکیا نیستیم طاهری: به‌هیچ عنوان حاضر به جدایی نویدکیا نیستیم
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: با جدایی رسول نویدکیا از سپاهان کاملا مخالفیم و با توجه به این‌که این بازیکن از بازیکنان زحمت‌کش و با سابقه تیم سپاهان است به هیچ عنوان حاضر به جدایی او نیستیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره درخواست رسول نویدکیا برای جدایی از سپاهان اظهار داشت: با جدایی این بازیکن از سپاهان کاملا مخالفیم و با توجه به این‌که نویدکیا از بازیکنان زحمت‌کش و با سابقه تیم سپاهان است به هیچ عنوان حاضر به جدایی او نیستیم.
وی درباره شعارهای هواداران سپاهان در دیدار اخیر این تیم و ناراحتی نویدکیا از این شعارها، تصریح کرد: از هوادارانمان درخواست می‌کنیم در شعارهای خود دقت بیشتری داشته باشند و هر صحبتی را به زبان نیاورند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: در میان هواداران سپاهان نفراتی حضور دارند که هوادار واقعی سپاهان نیستند و به تیم و باشگاه سپاهان ضربه وارد می‌کنند. هوادار واقعی از تیم خود با همه توان حمایت می‌کند و سعی بر جلو فراخواندن بازیکنان تیم دارد.
وی گفت: متاسفانه مواردی از قبیل پرتاب نارنجک در میان هواداران سپاهان به چشم می‌خورد که سبب جریمه باشگاه می‌شود و ممکن است سبب محرومیت تیم از حضور تماشاگر نیز بشود.
طاهری خاطرنشان کرد: از این قبیل شعارها در فصل گذشته برای بازیکنانی همچون شجاع خلیل‌زاده به وجود آمده و شرایط نابسمانی ایجاد کرد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: هر بازیکنی در طول دوران فوتبالی خود روزهای خوب و بد فراوانی را پشت سر می‌گذارد و تماشاگران سپاهان بایستی با صبر بیشتری با نحوه بازی بازیکنان تیم برخورد کنند.
وی ادامه داد: نباید از بازیکنان تیم انتظار داشت در همه دیدارها بهترین کیفیت خود را ارائه دهند و ممکن است یک بازیکن در طول فصل روزهای متفاوتی را در پیش بگذارد و امری طبیعی است.
طاهری اظهار داشت: از هوادارانمان درخواست دارم در دیدارهای آینده رعایت کنند و سعه صدر بیشتری داشته باشند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که رسول نویدکیا درخواست رسمی برای جدایی از سپاهان داشته است یا خیر، گفت: این بازیکن درخواست رسمی برای جدایی نداشته و تنها با سرپرست تیم صحبت‌هایی را انجام داده است، بنده نیز از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدم.
وی گفت: چنین بازیکنی نبایست در این مقطع و با وجود قرارداد از ما جدا شود. ضمن این‌که رسول نویدکیا در مواقعی فرشته نجات تیم بوده و اگر در دیدارهایی عملکرد مورد انتظار را نداشته امری طبیعی است و امیدواریم با مدیریت کادر فنی این موضوع ختم به‌ خیر شود.
طاهری درباره رویکرد کرانچار برای جدایی نویدکیا گفت: کادر فنی سپاهان تصمیم کلی در این باره می‌گیرد و به هیچ عنوان موافق جدایی نویدکیا نیستند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها