X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 شهریور 1396, 08:55
کد خبر: 24019
خبرنگار: khani
نظرات: 11

امیدوار به بازگشت علی کریمی هستیم

طاهری : من و کرانچار مخالف جدایی نویدکیا هستیم و او در سپاهان می‌ماند

طاهری : من و کرانچار مخالف جدایی نویدکیا هستیم و او در سپاهان می‌ماند طاهری : من و کرانچار مخالف جدایی نویدکیا هستیم و او در سپاهان می‌ماند
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: با جدایی نویدکیا مخالفت کرده و به رسول تاکید کردم صلاح نیست از سپاهان برود ضمن اینکه کرانچار هم مخالف جدایی او است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد اینکه بالاخره تکلیف بازگشت علی کریمی به سپاهان چه شد، اظهار داشت: من 2 یا 3 بار با علی کریمی به صورت تلفنی صحبت کردم. مذاکرات خوبی داشتیم. او قول داد پس از بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه تصمیم نهایی خود را به ما اعلام کند. سپاهان خانه علی کریمی است. در باشگاه همیشه به روی او باز است. ما امیدواریم علی کریمی به تیم خود برگردد مگر اینکه خودش نخواهد.

وی در مورد جلسه‌ای که با رسول نویدکیا داشت و اینکه آیا کاپیتان سپاهانی‌ها از این تیم جدا خواهد شد، تاکید کرد: به هیچ وجه بحث جدایی نویدکیا مطرح نیست. من با رسول صحبت کرده و به او گفتم تو یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم هستی و برای سپاهان زحمات زیادی کشیدی. به هرحال فوتبال روز بد و خوب دارد و یک روز، روز بازیکن نیست ضمن اینکه هواداران واقعی سپاهان همه بازیکنان تیم را دوست داشته و از آنها حمایت می‌کنند و نباید تحت تاثیر یک عده هوادارنما تصمیم احساسی بگیرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد: به رسول تاکید کردم صلاح نیست از سپاهان برود ضمن اینکه کرانچار هم مخالف جدایی او است. دیگر مسئله‌ای در این مورد وجود ندارد و او در تیم می‌ماند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها