X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 شهریور 1396, 10:32
کد خبر: 24023
خبرنگار: khani
نظرات: 7

بازی با سپاهان می‌تواند یک بازی تدارکاتی خوب برای تیم باشد

مربی نفت آبادان: تیم دو‌م‌مان هم برابر سپاهان دست و پا بسته نیست

مربی نفت آبادان: تیم دو‌م‌مان هم برابر سپاهان دست و پا بسته نیست مربی نفت آبادان: تیم دو‌م‌مان هم برابر سپاهان دست و پا بسته نیست
مربی تیم فوتبال نفت آبادان با اشاره به دیدار این تیم در جام حذفی برابر سپاهان، گفت: اگر با تیم دوم‌مان هم برابر سپاهان حاضر شویم، قطعا تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، بهنام سراج در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ، در خصوص وضعیت این تیم در اردوی بروجرد، اظهارکرد: با توجه به تعطیلی لیگ، نیاز داشتیم در شرایط بهتری تمرینات را دنبال کنیم تا بتوانیم به هدف‌مان که ارتقا بدنی بازیکنان است، دست پیدا کنیم که خوشبختانه در اردوی بروجرد به این مهم رسیده‌ایم.

وی با بیان این‌که درشرایط بسیار خوبی به سر می‌بریم، عنوان کرد: روز گذشته (شنبه) نیز برای این‌که بازیکنان‌مان در شرایط مسابقه‌ای قرار بگیرند یک بازی تدارکاتی برگزار کردیم. این اردو، روز سه‌شنبه به پایان می‌رسد و ما برای برگزاری دیدار حذفی برابر سپاهان راهی اصفهان می‌شویم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره تغییر تصمیم کادر فنی جهت حضور در جام حذفی، گفت: پیش از این با توجه به این‌که کرار، پریرا و شادکام مصدوم هستند و نمی‌خواستیم بازی‌های لیگ را از دست بدهیم، تصمیم گرفتیم در جام حذفی شرکت نکنیم ولی در نهایت با جلسه‌ای که بین کادر فنی، سرپرست و مدیرعامل باشگاه برگزار شد، قرار بر این شد که با حضور در این مسابقات هم به خواسته هواداران احترام بگذاریم و هم این‌که در این دیدار به بازیکنانی که در لیگ برتر کمتر فرصت بازی پیدا کرده‌اند، بازی دهیم، البته حتما چند بازیکن اصلی‌مان هم در زمین حاضر خواهند شد. به هر حال ترکیب تیم هنوز مشخص نیست و احتمال دارد با ترکیب اصلی‌مان برابر سپاهان حاضر شویم.

سراج بیان کرد: برنامه داریم که یک بازی خوب برابر سپاهان انجام دهیم و البته نتیجه آن، خیلی برای ما مهم نیست و هر نتیجه‌ای که رقم بخورد، به سودمان خواهد بود، چرا که هم بازیکنانی که تا به حال بازی نکرده‌اند، محک می‌خورند وهم این‌که در جام حذفی شرکت می‌کنیم و این مسابقه می‌تواند یک بازی تدارکاتی خوب برای تیم باشد.

وی در ارزیابی از تیم سپاهان نیز عنوان کرد: فکر می‌کنم سپاهان با توجه به میزبان بودن، بازی را جدی می‌گیرد، البته ما اگر هم با تیم دوم‌مان برابر سپاهان حاضر شویم، قطعا تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم، چرا که تیم دوم‌مان نیز از بازیکنان خوبی برخوردار است و فکر می‌کنم این دیدار بازی خوبی خواهد شد.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره عملکرد این تیم تا این‌جای رقابت‌ها نیز گفت: کاری به نتایج تیم ندارم ولی با توجه به سیستمی که نفت بازی می‌کند، قطعا در ادامه نیز شرایط بهتری خواهیم داشت. تیم تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته داشت و همین زمانی را برای هماهنگی می‌طلبید که خدا را شکر الان به هماهنگی و تعادل تیمی رسیده‌ایم و امیدوارم از این به بعد نیز با هماهنگی بیشتری بازی کنیم.

وی افزود: ما در بیشتر بازی‌ها یک یا دو گل به ثمر رسانده‌ایم که این نشان می‌دهد که کادرفنی یک تیم تهاجمی درست کرده است و فکر می‌کنم شرایط بهتر از این هم خواهد شد. من به نتیجه‌گیری تیم بسیار خوشبین هستم.

سراج در پاسخ به این سوال که بالاخره جریان جدایی کریمی از تیم به کجا رسید؟ گفت: امیدوارم باشگاه و کریمی برای خودشان برنامه داشته باشند تا هیچکدام متضرر نشوند. امیدوارم هر دو طرف به توافق برسند و موضوع دوستانه حل شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها