X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 شهریور 1396, 15:36
کد خبر: 24027
خبرنگار: lark
نظرات: 1

شریفی بایستی به تیم خود بازگردد

اخوان: قائدرحمتی تا یک ماه آینده شرایط همراهی تیم را خواهد داشت

اخوان: قائدرحمتی تا یک ماه آینده شرایط همراهی تیم را خواهد داشت اخوان: قائدرحمتی تا یک ماه آینده شرایط همراهی تیم را خواهد داشت
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: با توجه به این‌که آخرین روز نقل و انتقالات پانزدهم شهریور است بنابراین تکلیف نهایی کریمی برای پیوستن به سپاهان تا ۲ روز آینده مشخص می‌‌شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراصفهان، درباره شرایط تیم فوتبال سپاهان قبل از مصاف با نفت آبادان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: پس از چند روز استراحت، در طول هفته جاری تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم و با آمادگی کامل به مصاف نفت آبادان می‌رویم.
وی درباره مصدومان و محرومان سپاهان برای این دیدار، گفت: بدون هیچ مصدوم و یا محرومی به مصاف نفت آبادان می‌رویم.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت رسول نویدکیا و شرایط این بازیکن برای همراهی سپاهان، گفت: نویدکیا از روز پنج‌شنبه به تمرینات سپاهان اضافه شد و همه روزه تمرینات خود را پیگیری می‌کند.
وی درباره وضعیت مصدومیت محمود قائد رحمتی و زمان حضور وی در تمرینات گروهی سپاهان، بیان کرد: این بازیکن در حال انجام تمرینات بدنسازی خود است و تا یک ماه آینده شرایط همراهی تیم را خواهد داشت.
اخوان درباره آخرین وضعیت علی کریمی برای پیوستن به سپاهان، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که آخرین روز نقل و انتقالات پانزدهم شهریور است بنابراین تکلیف نهایی این بازیکن تا 2 روز آینده مشخص می‌‌شود.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت مهدی شریفی به تیم سپاهان پس از پایان یافتن دوران خدمت وی، اظهار داشت: شریفی بازیکن سپاهان است و با این تیم قرارداد دارد، اما تکلیف این بازیکن در آبان ماه و پس از پایان یافتن دوران خدمتش مشخص می‌شود، شریفی بایستی به تیم خود بازگردد و کرانچار هم او را می‌خواهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها