X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 شهریور 1396, 17:30
کد خبر: 24028
خبرنگار: lark
نظرات: 21

چمن ورزشگاه سئول از نقش جهان اسف بارتر بود؛

طاهری: طبقه دوم به بازی پرسپولیس نمی‎رسد

طاهری: طبقه دوم به بازی پرسپولیس نمی‎رسد طاهری: طبقه دوم به بازی پرسپولیس نمی‎رسد
مدیرعامل سپاهان می گوید که کریمی توافقات خوبی با باشگاه داشته و در یکی دو روز آینده به باشگاه جواب می دهد که البته طاهری معتقد است که به احتمال زیاد جواب او مثبت است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد ماجرای دلخوری نویدکیا که با حضور این بازیکن در تمرینات خاتمه یافت، گفت: خوب موضوع نویدکیا کدورتی بود که پیش آمد ولی چیز خاصی نبود و برطرف شد. فکر می کنم این مسائل در فوتبال طبیعی باشد.
طاهری در مورد بازگشت علی کریمی به سپاهان و احتمال این انتقال می گوید: تا یکی دو روز آینده کار تمام می شود. ما به توافقات لازم دست پیدا کردیم و فقط منتظر اتمام بازی های ملی هستیم تا کریمی جواب بدهد. فکر می کنم جوابش هم مثبت باشد و امیدارم کریمی به تیم خودش بازگردد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد نواقص ورزشگاه نقش جهان مثل نصب چادرها، چمن نامناسب ورزشگاه و .. و اینکه باشگاه چه تلاش هایی برای رفع این نواقص دارد، تصریح کرد: یک سری مسائل در حیطه ی وظایف ما نیست مثل برپایی چادرها و ژانراتورها و همینطور مقاوم سازی طبقه ی دوم که بر عهده ی شرکت فولاد مبارکه است.
وی ادامه می دهد: در مورد چمن هم باید گفت همانطور که دیدید چمن ورزشگاه جام جهانی سئول خیلی اسف بارتر از چمن نقش جهان بود. در واقع یک سری مسائل فنی و آب و هوایی است که وضعیت چمن را به اینجا می کشاند. در این مورد هم جلساتی داشتیم که امیدواریم در روزهای آتی به نتایج خوبی برسد.
طاهری در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا در دیدار سپاهان برابر پرسپولیس که در هفته ی هفتم و به میزبانی نقش جهان برگزار می شود، طبقه ی دوم باز می شود یا خیر، خاطرنشان کرد: نه قطعا باز نمی شود، چون ما مجوز باز کردن طبقه دوم ورزشگاه را نداریم. این موضوع بر عهده ی ما نیست و بر عده ی شرکت توسعه و تجهیز است و قطعا اگر از همین حالا هم بحث مقاوم سازی صورت گیرد، برای بازی برابر پرسپولیس آماده نمی شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها