X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 شهریور 1396, 10:46
کد خبر: 24029
خبرنگار: khani
نظرات: 4

تمرینات کرانچار بسیار به روز است

ثاقبی: سپاهان ظرفیت قهرمانی در لیگ را دارد

ثاقبی: سپاهان ظرفیت قهرمانی در لیگ را دارد ثاقبی: سپاهان ظرفیت قهرمانی در لیگ را دارد
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،تمرینات تیم فوتبال سپاهان ادامه دارد و شاگردان زلاتکو کرانچار خودشان را آماده حضور دوباره در لیگ می‌کنند. در این بین شاهین ثاقبی هافبک این تیم در چند هفته گذشته یک گل زده و یک پاس گل هم برای همبازیانش ارسال کرده است تا به موفق‌ترین بازیکن سپاهان در این چند هفته گذشته تبدیل شود. ثاقبی در گفت‌وگو با همشهری از عملکرد سپاهان در این چند هفته و شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ می‌گوید.

تیم شما در چند هفته گذشته انتظارات هواداران را برآورده نکرد و این مسأله باعث ایجاد حاشیه شد، فکر می‌کنید دلیل این مسأله چه بوده است؟
بازیکنان سپاهان همه تلاش خودشان را در 5 بازی گذشته انجام دادند، ولی تیم ما بدشانس بود. نمی‌توان فقط 5 هفته ابتدایی را ملاک قضاوت قرار داد. سپاهان برای فصل جدید با تغییرات زیادی مواجه شد و شما می‌بینید که الان 7 یا 8 بازیکن در شرایطی در ترکیب ثابت قرار گرفته‌اند که امسال به تیم اضافه شده‌اند. برای اینکه بتوانیم به هماهنگی برسیم باید چند مسابقه دیگر هم انجام دهیم تا تیم شرایط بهتری پیدا کند.
پس با این شرایط معتقدید سپاهان در حد نام خودش بازی کرده است؟
همه تیم‌ها با قدرت وارد مسابقات شده‌اند و هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت. به اعتقاد من عملکرد تیم ما بد نبوده است و در بعضی از بازی‌ها بدشانسی آوردیم. ما بازیکنان خوبی داریم و کادر فنی سپاهان هم تجربیات بسیار بالایی دارد. مطمئناً در آینده می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم و خیلی خوب امتیاز جمع کنیم تا بتوانیم به صدر جدول نزدیک شویم.
در شروع دوباره رقابت‌های لیگ باید به دیدار فولاد خوزستان بروید، فکر می‌کنید سپاهان بتواند دوباره به جمع مدعیان اضافه شود؟
تمرینات کرانچار بسیار به روز است و بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند. در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و ما باید بازی به بازی پیش برویم. طبیعتا دوست داریم در بین تیم‌های بالای جدول باشیم و فکر می‌کنم ظرفیت این را داریم که قهرمانی و سهمیه آسیا را بگیریم.
تیم شما در استادیوم خانگی خودش هنوز بردی را کسب نکرده است، چه زمانی سپاهان می‌تواند در نقش جهان پیروز شود؟
مسئولان نقش جهان برای حضور پرتعداد هواداران شرایط خوبی را فراهم کرده‌اند و در همه مسابقات برای ما سنگ تمام گذاشته‌اند. بازیکنان و مربی جدیدی به تیم اضافه شده‌اند و شما مطمئن باشید جدول لیگ برتر در ادامه مسابقات خیلی بالا و پایین خواهد داشت. سپاهان در بازی‌های قبلی وضعیت بدی نداشته است، ولی باید سعی کنیم بازی به بازی بهتر شویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها