X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 شهریور 1396, 10:39
کد خبر: 24040
خبرنگار: khani
نظرات: 6

با اتوبوس راهی اصفهان می‌شویم

امین‌فر: طوری به اصفهان می‌رویم که نتیجه بگیریم

امین‌فر: طوری به اصفهان می‌رویم که نتیجه بگیریم امین‌فر: طوری به اصفهان می‌رویم که نتیجه بگیریم
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: مشکلی وجود ندارد و به احتمال فراوان کارت بازی درویشی امروز صادر می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،غلامحسین امین‌‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت صنعت نفت، گفت: اردوی خوبی در بروجرد داشتیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. عصر امروز اردوی تیم به اتمام می‌رسد و با اتوبوس راهی اصفهان می‌شویم تا در دیدار جام حذفی به مصاف سپاهان برویم.

وی در مورد اینکه آیا قرار است از تیم دوم در جام حذفی استفاده کنند، خاطرنشان کرد: مشخص نیست.کل تیم را به اصفهان می‌بریم و کادرفنی در لحظه آخر در این مورد تصمیم می‌گیرد. فعلا چیزی مشخص نشده اما به طور قطع طوری به اصفهان می‌رویم که بتوانیم نتیجه بگیریم.

امین‌فر در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از دیدار با سپاهان چیست، عنوان کرد: به دلیل مشکلات تصمیم گرفتیم در ابتدا در جام حذفی شرکت نکنیم اما به خواسته هواداران نظر کادرفنی و مدیریت تغییر کرد و تصمیم به حضور در جام حذفی گرفتیم.کیفیت حضور ما در این مسابقات به شکلی است که بتوانیم با دست پر دیدار با سپاهان را ترک کنیم.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت در رباطه با وضعیت امین درویشی تصریح کرد: به احتمال فراوان قرارداد این بازیکن امروز ثبت می‌شود و کارت بازی‌‌اش صادر خواهد شد.

وی در پایان در مورد مصدومان صنعت نفت، گفت: لوسیانو پریرا، محمد شادکام و جاسم کرار مصدوم هستند که کادر پزشکی روی آنها کار می‌کنند تا هر چه زودتر به شرایط بهتری برسند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها