X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 شهریور 1396, 11:37
کد خبر: 24041
خبرنگار: lark
نظرات: 9

پورقاز رقیب حاج‌صفی و کریمی

سپاهانی فعلی آلترناتیو سپاهانی‌های سابق

سپاهانی فعلی آلترناتیو سپاهانی‌های سابق سپاهانی فعلی آلترناتیو سپاهانی‌های سابق
سرمربی تیم ملی مدافع میانی سپاهان را به عنوان هافبک دفاعی به اردو فراخواند تا جایگزین بالقوه ۲ طلایی‌پوش سابق روی نیمکت باشد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، سعید عزت‌الهی که در دیدار با کره جنوبی از زمین مسابقه اخراج شد به همین دلیل بازی با سوریه را هم از دست داد تا تیم ملی با مضیقه نسبی در پُست هافبک دفاعی مواجه شود. از این رو، کارلوس کی‌روش عزت پورقاز را به اردو فراخواند. این بازیکن در اصل مدافع میانی است و در سپاهان نیز در این پُست مورد استفاده زلاتکو کرانچار قرار می‌گیرد اما کی‌روش در گذشته بیشتر به عنوان هافبک دفاعی او را به تیم ملی دعوت کرده است و اکنون نیز با توجه به محرومیت عزت‌الهی به نظر می‌رسد که باز هم او را برای این منطقه مدنظر دارد هرچند که با در نظر داشتن مصدومیت سیدجلال حسینی مدافع سپاهان می‌تواند در آن واحد آلترناتیوی برای مدافعان میانی اصلی تیم ملی یعنی مرتضی پورعلی گنجی و محمد انصاری هم باشد.
در دیدار امشب برابر سوریه به احتمال زیاد کی‌روش از ۲ بازیکن سابق سپاهان یعنی احسان حاج‌صفی و علی کریمی در پُست هافبک دفاعی استفاده خواهد کرد و پورقاز به عنوان بازیکن فعلی تیم اصفهانی جایگزین بالقوه آنها روی نیمکت خواهد بود.
سپاهانی فعلی آلترناتیو سپاهانی‌های سابق
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها