X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 شهریور 1396, 22:46
کد خبر: 24043
خبرنگار: khani
نظرات: 18

سرپرست تیم فوتبال سپاهان :

احتمال پیوستن کریمی بیش از ۹۰ درصد است

احتمال پیوستن کریمی بیش از ۹۰ درصد است احتمال پیوستن کریمی بیش از ۹۰ درصد است
سرپرست تیم سپاهان گفت: احتمال پیوستن علی کریمی به سپاهان بیش از ۹۰ درصد است و اکنون پس از بازی تیم ملی منتظر جواب وی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره وضعیت رسول نویدکیا اظهار داشت: رسول نویدکیا از پنجشنبه هفته گذشته به صورت مرتب بر سر تمرین‌ها حاضر بوده است و به طور کامل جدایی وی از سپاهان منتتفی شده است.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد وی همچنان بابت این موضوع عصبانی است گفت: زمانی که فردی بابت موضوعی ناراحت است سریعا آن را فراموش نمی‌کند. نویدکیا کاپیتان و فرزند سپاهان است و نباید هواداران با او این چنین برخورد کنند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در اصفهان نیز بیش از 15 هزار نفر هوادار بازی روز سه شنبه ما را درنقش جهان آمده‌اند که آماری بسیار خوب است. اینکه هواداران از نتایج بازی‌ها راضی نباشند حق آن‌هاست اما نباید ناراحتی خود را این چنین بروز دهند و باید به بازیکنان تیم محبوشان احترام بگذارند.

وی درباره مذاکره سپاهان با علی کریمی و وضعیت توافق با این بازیکن گفت: بر اساس گفته این بازیکن قرار است او هم اکنون و پس از دیدار ایران با سوریه خبر قطعی را به ما بدهد و امیدواریم که این موضوع درست شود.

اخوان درباره جدیت این مذاکره و تمایل این بازیکن برای پیوستن به سپاهان گفت: توافق با این بازیکن در مراحل خوبی است و می‌توان گفت کریمی به احتمال 90 درصد به سپاهان خواهد پیوست. تردید کنونی این بازیکن نیز برای پیوستن به سپاهان به دلیل دستورات کی‌روش است اما جای نگرانی وجود ندارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها