X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 شهریور 1396, 11:30
کد خبر: 24046
خبرنگار: khani
نظرات: 2

مشکلات چمن نقش جهان در حال بر‌طرف شدن است

طاهری : غیر از کریمی گزینه دیگری برای جذب نداریم

طاهری : غیر از کریمی گزینه دیگری برای جذب نداریم طاهری : غیر از کریمی گزینه دیگری برای جذب نداریم
مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: علی کریمی بازیکن آزاد است و مشکلی برای حضور در سپاهان ندارد و منتظر جواب او هستیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،محسن طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص وضعیت علی کریمی اظهار داشت: علی کریمی بازیکن آزاد است و با توجه به اینکه قرار‌داد خود با دیناموزاگرب را فسخ کرده است برای انتقال در زمان پس از اتمام فصل نقل و انتقالات مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: همه صحبت‌های خود با کریمی را انجام داده‌ایم و تصمیمات لازم گرفته شده است؛ کریمی فرصت می‌خواست و گفته بود بعد از بازی با سوریه تصمیم خود را می‌گیرد اما تا کنون هنوز جواب نداده است.

مدیر عامل باشگاه سپاهان با اشاره به روز آخر فصل نقل و انتقالات گفت: برنامه‌ریزی برای جذب بازیکن دیگری نداریم و تنها گزینه مورد نظر ما علی کریمی است.

طاهری در مورد وضعیت ورزشگاه نقش جهان بیان داشت: مسقف‌شدن ورزشگاه نقش جهان بر عهده شرکت توسعه و تجهیز است و کاری از دست ما بر‌نمی‌آید؛ مقاوم‌سازی طبقه دوم ورزشگاه نیز بر عهده شرکت توسعه و تجهیز است و تا این اقدام صورت نگیرد نمی‌توان از طبقه دوم استفاده کرد.

وی با اشاره به کیفیت زمین چمن نقش جهان تصریح کرد: زمین چمن هم بسیاری از کار‌هایش انجام شده است و مشکلات آن در حال بر‌طرف شدن است و در بازی‌های پیش رو اصلاحات در چمن نقش جهان مشاهده خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه سپاهان با اشاره به بازگشت رسول نویدکیا به تیم اذعان کرد: رسول نویدکیا چند روزی است با تیم تمرین می‌کند و مشکل خاصی نداشت و تنها یک نگرانی و دلخوری بود که بر‌طرف شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها