X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 شهریور 1396, 12:42
کد خبر: 24050
خبرنگار: khani
نظرات: 2

سپاهان یکی از مدعیان است

اسدی: با تیم کامل به اصفهان آمدیم

اسدی: با تیم کامل به اصفهان آمدیم اسدی: با تیم کامل به اصفهان آمدیم
کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت، گفت: با تیم کامل به اصفهان آمدیم و اینکه چه کسانی بازی می‌کنند بستگی به صلاحدید کادرفنی دارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مرتضی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد وضعیت این تیم در تعطیلات گفت: یک اردوی بسیار خوب در بروجرد داشتیم، فرصت خوبی بود تا یکی دو بازیکن جدید تیم با سایر بازیکنان هماهنگ شوند. در این اردو ابتدا به بازسازی تیم پرداختیم چرا که سه بازی فشرده طی 11 روز داریم. سپس کارهای بدنی و تاکتیکی انجام دادیم. بازیکنان جدید با نفرات قبلی هماهنگ شدند و آماده می‌شویم تا فردا در چارچوب جام حذفی به میدان برویم.

وی درمورد اینکه صنعت نفت از 5 بازی ابتدایی خود 7 امتیاز کسب کرده است اظهار داشت: می توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم اما مصدومیت 3-2 بازیکن اصلی تیم کمی به ما لطمه زد. البته جایگاه تیم تا به اینجا بد نبوده است و می توانیم وضعیت بهتری پیدا کنیم. 25 مسابقه دیگر باقی مانده و رفته رفته هماهنگ خواهیم شد. دو بازیکن جدید ما هم قبلا سابقه کار با فراز کمالوند را دارند و می‌توانند خیلی زود به شرایط مناسبی برسند.

کاپیتان صنعت نفت در رابطه با دیدار فردای تیم مقابل سپاهان گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم؛ این بازی در خانه حریف برگزار می‌شود و به دنبال این هستیم که با ارائه یک نمایش هوشمندانه و منطقی گام اول را محکم برداریم. سپاهان سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارد وی یکی از مدعیان امسال است.

اسدی در رابطه با اینکه گفته می‌شود قرار است تیمش با بازیکنانی که کمتر به میدان رفتند در جام حذفی حضور یابد و به نوعی از تیم دوم خود استفاده کند اظهار داشت: با تیم کامل به اصفهان آمدیم. اینکه چه کسانی بازی می‌کنند صلاحدید کادر فنی است اما با همه قوا به آبادان آمدیم و فقط یکی دو بازیکن مصدوم داریم.

وی در رابطه با عملکرد تیم ملی مقابل سوریه اظهار داشت: تیم ملی باعث افتخار ایران است، واقعا باید به بازیکنان دست مریزاد گفت. آنها آمار و ارقام خوبی در راه صعود به جام جهانی از خود به جای گذاشتند. صعود بسیار قدرتمندانه‌ای بود. می‌شد پایان بهتری داشت اما بازیکنان از سفر طولانی کره به ایران خسته بودند. این بچه‌ها با تلاش بیشتر و برنامه مناسب‌تر می‌توانند در جام جهانی خوش بدرخشند و عملکرد خوبی داشته باشند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها