X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 شهریور 1396, 15:20
کد خبر: 24051
خبرنگار: lark
نظرات: 1

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت اعلام کرد

عيار بازيكنان كمتر به ميدان رفته صنعت نفت مقابل سپاهان سنجيده مي‌شود

عيار بازيكنان كمتر به ميدان رفته صنعت نفت مقابل سپاهان سنجيده مي‌شود عيار بازيكنان كمتر به ميدان رفته صنعت نفت مقابل سپاهان سنجيده مي‌شود
سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در جام حذفي به دنبال سنجش توانايي و عيار بازيكنان كمتر به ميدان رفته تيم صنعت نفت هستيم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خوزستان اسپورت، فراز كمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومي موسسه فرهنگي، ورزشي صنعت نفت آبادان اظهار داشت: به هر حال ما بايد 30 بازي فرسايشي و فشرده را در ليگ برتر برگزار كنيم و امتيازآوري در اين مسابقات كار آساني نيست.
وي اضافه كرد: با توجه به اين تعداد بازي حساس كه هر كدام از آنها حكم يك فينال را دارد، در مسابقه حذفي فردا همانطور كه قبلا هم گفته بوديم از بازيكناني بهره مي‌گيريم كه پيش از اين كمتر به ميدان رفته‌اند.
سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان با بيان اين مهم كه وضعيت سه بازيكن مصدوم اين تيم هنوز مشخص نيست، بيان كرد: با استفاده از بازيكنان جوانتر و كمتر به ميدان رفته عيار اين بازيكنان براي بازي‌هاي پيش روي ليگ برتر هم مشخص مي‌شود و اميدوار هستيم كه اين بازيكنان در بازي فردا مقابل سپاهان توانايي خود را به نمايش بگذارند.
وي در پايان عنوان كرد: بلافاصله بعد از بازي به سپاهان به آبادان مي‌رويم تا تمرينات مان را از روز جمعه، براي سه بازي فشرده بعدي ليگ برتر مقابل سپيدرود، فولاد و پرسپوليس پيگيري كنيم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها