X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 شهریور 1396, 15:36
کد خبر: 24052
خبرنگار: lark
نظرات: 0

بعید می دانم کریمی به همین راحتی از پیراهن سپاهان بگذرد

اخوان: تمرینات آماده سازی بسیار خوبی را آقای کرانچار در نظر گرفتند

اخوان: تمرینات آماده سازی بسیار خوبی را آقای کرانچار در نظر گرفتند اخوان: تمرینات آماده سازی بسیار خوبی را آقای کرانچار در نظر گرفتند
سرپرست سپاهان گفت: مذاکرات خوبی با کریمی داشته ایم و امیدوار به حضورش در جمع بازیکنان تیم هستیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت علی کریمی هافبک تیم ملی فوتبال ایران برای پیوستن به سپاهان اصفهان گفت: صحبت های مفصل و خوبی در این زمینه انجام شده است. امیدواریم این انتقال صورت بگیرد و کریمی بتواند بار دیگر با پیراهن سپاهان بدرخشد.
سرپرست سپاهان درباره احتمال پیوستن کریمی به تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به شایعه مذاکره اش با این باشگاه گفت: من در جریان این موضوع نیستم. فقط فکر می کنم کریمی خیلی خوب می تواند درباره این موضوعات تصمیم بگیرد. او در مکتب سپاهان رشد کرده است و بعید می دانم به همین راحتی از این پیراهن بگذرد. مذاکرات خوبی با این بازیکن داشته ایم و امیدوارم اتفاق خوبی هم رخ دهد.
وی در پایان درباره شرایط سپاهان اصفهان برای بازی مقابل صنعت نفت آبادان در رقابت های جام حذفی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمرینات آماده سازی بسیار خوبی را آقای کرانچار در نظر گرفتند. آنهایی که من را می شناسند می دانند بیهوده از کسی تعریف نمی کنم. اما اگر شرایط تیممان را هر فرد فوتبالی ببیند متوجه خواهد شد که در آینده نه چندان دور، باز هم سپاهان به رتبه واقعی خود در فوتبال ایران باز خواهد گشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها