X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 شهریور 1396, 10:46
کد خبر: 24060
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 13

کاپیتان، آفتاب و باران هر دو لازمند تا رنگین کمان بسازند

گزارش ویژه: قهر وحاشیه، منفورترین تاکتیک سپاهان!

گزارش ویژه: قهر وحاشیه، منفورترین تاکتیک سپاهان! گزارش ویژه: قهر وحاشیه، منفورترین تاکتیک سپاهان!
بعد از تساوی تیمهای سپاهان و سپید رود رشت، در هفته 5 مسابقات لیگ برتر ، تعدادی از هوادران ، مراتب اعتراضشان را نسبت به بازی ضعیف "رسول نوید کیا " با شعارهای ضد و نقیض اعلام کردند . کاپیتان تیم فوتبال سپاهان ، هم آزرده خاطر شد و با حالت قهر بر سر تمرینات حاضر نشد.
قهرو حاشیه ، منفورترین تاکتیک سپاهان !
سعید واعظ - برای اهالی فوتبال بخصوص اصفهانی ها واضح و روشن است که تیم محبوب شهرشان ( سپاهان ) در دهه 80 ، تیمی بی حاشیه و مقتدر بود . و همیشه تک بیتی معروف " ما سپاهانیم و حالا حالا ها قهرمانیم " را برای دیگر رقبا می سرودند . کارناول شادی زرد پوشان آنقدر رشک بر انگیز بود که حتی بازیکنان ملی پوش سودای پوشیدن زرد شهر اصفهان را در سر می پروراندند . اما ، اما ن از وقتی که چرخ موفقیت برعکس تاب بخورد . پر افتخارترین تیم لیگ برتر به نوعی دچار تغییرات و دگردیسی های فراوان مدیریتی شد و حاشیه ها بر کالبد با ثبات ترین تیم فوتبال ایران چیره شد . اوج این حاشیه ها در سال دوم مربیگری حسین فرکی در تیم سپاهان بود که کاپیتان " محرم نویدکیا " بر سر کنار گذاشتن محمد علی احمدی ، رابطه اش با کادر فنی تیم سپاهان "شکر اب " شد. همین اختلاف نظر و حاشیه ها سبب شد تا دستهای آلوده دلالان ،مربیان نه چندان مطرح کروات تبار مانند ( استیماچ ) را به باشگاه سپاهان تحمیل کردند و اوج حقارت و سرشکستگی اعصاب و روان هوادران را خرد کند . قهر و انواع و اقسام حاشیه ها منفورترین تاکتیک ، سپاهان را به قهقهرا سوق داد . با تعویض مدیریت در بطن باشگاه تا حدودی اوضاع قمر در عقرب طلایی پوشان به ساحل آرامش رسید ، اما ، گویی ،قهر و کینه توزی ها و حتی دو دستگی ها نمی خواهد دست از سر پر افتخارترین تیم فوتبال ایران بر دارد ! .
به اعتقاد نگارنده ، همین قهر و آشتی ها ، منفورترین تاکتیک برای تیم زلاتکو کرانچار به حساب می آید و نمی گذارد بازده کار تیمی را اثر ببخشد .
آن که اراده و استقامت ...
آقای رسول نویدکیای عزیز کاپیتان تیم سپاهان ، چند جمله سخن هم با شما از سر دلسوزی داریم . شما ، به لحاظ شخصیتی، فردی درون گرا و منزوی هستید از صحبت کردن با اهالی رسانه و حتی دیگران به نوعی طفره می روید . بازیهای در خشان شما در تیمهای نفت آبادان ، نفت تهران و حتی سپاهان نوین را به خاطر داریم . نه شما می توانید مانند اخوی خود ( محرم ) بازی کنید نه اینکه محرم می تواند مانند جنابعای شود هرکس به ساز و کار خود . اما ، اینکه در فوتبال به اصطلاح حرفه ای مان، زود از کوره در بروید قیاس مع الفارق است . گفته اند ، آن که اراده و استقامت دارد روی شکست نمی بیند . اگر در عالم فوتبال و ورزش حرفه ای استقامت و سعه صدر نداشته باشی باید چهار گوشه زمین را ببوسی و بروی . درست است که با وساطت بزرگان سپاهان به تمرینات بازگشتی ، لیکن ، جایی برو که تو را بخواهند نه ان که تو را برانند . اگر هم با عده ای از هواداران اختلاف نظر پیدا کردی چاره ناراحتی جدایی نیست .
آفتاب و باران هر دو لازمند تا ...
بارها گفته ایم برای موفقیت یک مجموعه باید همه عوامل در آن دخیل باشند . در امر ورزش و باشگاه داری نیز از کوچکتین تا بزرگترین مجموعه می طلبد با یکدیگر هماهنگ و تعامل داشته باشند . در باشگاه پر طمطراق سپاهان با تشریک مساعی و همدلی بهتر می توان بسان گذشته افتخارات را تکرار کرد . آفتاب و باران هر دو لازمند تا رنگین کمان بسازند که در غیر اینصورت باید هوای ابری را شاهد باشید. همسویی هوادران با مجموعه سپاهان و قهر نکردن کاپیتان می تواند آینده ای روشن را برای طلایی پوشان رقم بزند .
گزارش ویژه: قهر وحاشیه، منفورترین تاکتیک سپاهان!
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها