X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 شهریور 1396, 22:08
کد خبر: 24074
خبرنگار: khani
نظرات: 4

در واکنش به قطع چند نورافکن ورزشگاه نقش جهان

کریمیان: شرکت توسعه به تعهدش عمل نکرده/ این پرژکتورها نور زیادی می‌کشد

کریمیان: شرکت توسعه به تعهدش عمل نکرده/ این پرژکتورها نور زیادی می‌کشد کریمیان: شرکت توسعه به تعهدش عمل نکرده/ این پرژکتورها نور زیادی می‌کشد
مدیر خدمات فنی و پشتیبانی ورزشگاه نقش جهان، گفت: شرکت توسعه و تجهیز به تعهدش عمل نکرده است و قرار بود آنها ژنراتور تهیه کنند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از اصفهان، کریمیان در مورد مشکل قطع برق ورزشگاه نقش جهان گفت: این تعداد پرژکتور جریان برق زیادی می‌کشد. همیشه از اداره برق دولت آباد تماس می‌گیرند و درخواست می‌کنند فشار برق را کم کنیم. این وضعیت باید روی ژنراتور باشد. شرکت توسعه و تجهیز قرار بود تا آخر مرداد این ژنراتور را تهیه کنند اما هنوز به تعهدات عمل نشده است. اداره برق کمک می‌کند اما نمی‌تواند تمام پرژکتور را روشن کند. علت خاموشی برق کشیدن زیاد است.

وی در مورد اینکه چرا این مشکل در مسابقات قبلی به وجود نیامد، اظهار داشت: بچه‌های کارشناس را فرستادیم و متوجه شدیم فیوزها مشکل پیدا کرده است اما با این وجود دلیل اصلی این است که باید برق را روی ژنراتور بگذاریم.

کریمیان در مورد حضور ماشین کمک برقدر ورزشگاه تصریح کرد: بله ما این مشکل را پیش بینی می‌کنیم. در همه مسابقات درخواست می‌کنیم ژنراتور بیاید و اداره برق هم زحمت کشیده و با ما همکاری می‌کند اما این وضعیت جوابگو نیست. شرکت توسعه باید حتما ژنراتور را تهیه کند. البته طبق خبری که داریم برای استعلام وارد عمل شدند تا این مشکل حل شود. در کل هنوز به تعهدات عمل نشده است. اگر شرکت توسعه به قولی که داده بود عمل می‌کرد به این مشکل نمی‌خوردیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها