X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 شهریور 1396, 12:01
کد خبر: 24086
خبرنگار: khani
نظرات: 24

شاید صبر طرفداران تمام شده باشد

کربکندی: شگفتی‌های جام حذفی نمی‌تواند از انتقاد به سپاهان و ذوب آهن کم کند

کربکندی: شگفتی‌های جام حذفی نمی‌تواند از انتقاد به سپاهان و ذوب آهن کم کند کربکندی: شگفتی‌های جام حذفی نمی‌تواند از انتقاد به سپاهان و ذوب آهن کم کند
پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: در همه جای دنیا اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی در جام حذفی رخ می‌دهد اما این موضوع نمی‌تواند از انتقاد به سپاهان و ذوب آهن بابت نتایج بدست ‌آمده کم کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حذف دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن از جام حذفی گفت: به هر حال باید پذیرفت که اتفاق تلخی برای فوتبال اصفهان رخ داده است، این دو تیم سال‌ها در همین جام حذفی قهرمانی‌های متعدد داشتند اما حذف تیمی مثل ذوب آهن مقابل یک تیم دسته اولی آن هم در حالی که حدود 40 دقیقه 10 نفره بود خیلی تلخ‌تر است. از طرفی هم سپاهان با یارگیری که انجام داده نشان داده بود که برای قهرمانی بسته شده است و این نتیجه برای این باشگاه هم غیر قابل هضم است. صبر و تحمل هواداران این تیم شاید تمام شده باشد چرا که نتایج خوبی نگرفته باشند و هر دو تیم از تیم‌های بزرگ ایران هستند که ناباورانه حذف شدند.

وی ادامه داد: این طبیعت جام حذفی است که شگفتی‌های اینچنینی رقم می‌خورد که نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا از این اتفاقات رخ می‌دهد. البته شاید سپاهانی‌ها تحت تاثیر اظهارات اعضای تیم صنعت نفت قرار گرفتند که در ابتدا عنوان کردند در این جام شرکت نمی‌کنند و بعد گفتند که با تیم دوم به این مسابقات می‌آیند و این موضوع از لحاظ روانی بازیکنان سپاهان را تحت تاثیر قرار داد. ذوب آهنی‌ها هم فکر می‌کردند با یک تیم لیگ یکی بازی می‌کنند و می‌توانند راحت از این مرحله عبور کنند که تفکر اشتباهی بود. البته ذوب آهن وقتی یک گل زد می‌توانست باز هم به گل‌های بیشتری برسد اما این اتفاق رخ نداد و طبیعی بود که وقتی تیم فجر سپاسی گل می‌زند بازیکنانش جانفشانی بیشتری انجام می‌دهند تا نتیجه را حفظ کنند. به هر حال این اتفاق رخ داده و به جز سپاهان و ذوب آهن تیم‌هایی مثل سایپا و پارس جنوبی هم حذف شدند؛ اما این مساله نمی‌تواند از انتقادهایی که به سپاهان و ذوب آهن می‌شود کم کند. این نتایج برای فوتبال اصفهان خوب نیست و یک فرصت قهرمانی از دست این دو تیم خارج شد چرا که آنها می‌توانستند در جام حذفی قهرمان شوند.

سرمربی اسبق ذوب آهن در پاسخ به این سوال که راه برون رفت از این وضعیت برای فوتبال اصفهان چیست، گفت: قرار نیست که همیشه تیم‌های اصفهانی قهرمان شوند اما قبول دارم که انتظارات بالا است. به خصوص سپاهان که از وقتی که کرانچار به این تیم آمد تغییرات زیادی در تیم انجام داد و بازیکنان جایگزین هم هماهنگ نیستند. ذوب آهن شرایطش کمی فرق می‌کند چرا که این تیم دست نخورده باقی مانده و فوتبال زیبایی ارائه می‌دهد اما به هر حال هر دو تیم بزرگ غافلگیر شدند و باید هر چه سریعتر خود را جمع و جور کنند چرا که مسابقات لیگ در پیش است و اگر از نظر روحی شرایط تیم‌ها خوب نباشد احتمال دارد که در لیگ هم به آنها ضربه بزند. هرچند که باید پذیرفت که تیم‌هایی مثل سپاهان و ذوب آهن همواره در بالای جدول بودند اما امسال پرسپولیس باز هم تیم قدرتمندی است و حتی می‌تواند در هر دو جام قهرمان شود. آنها برنامه‌ریزی خوبی کردند و شانس مسلم قهرمانی هستند.

کربکندی درخصوص اینکه پیش از این شایعه‌ای به گوش می‌رسید مبنی بر اینکه حضور مهدی تاج و محمدرضا ساکت در فدراسیون می‌تواند به سود تیم‌های اصفهانی باشد اما الان شرایط برعکس شده اظهار داشت: متاسفانه عامه مردم همواره از این صحبت‌ها انجام می‌دهند که درست نیست. خیلی مواقع پیش آمده که مسئولان فدراسیون متعلق به یک استان بودند اما بیشترین ضرر را تیم‌های همان استان کردند. در جامعه ما راحت‌ترین کار انگ زدن است و خیلی راحت همه چیز را به هم وصل می‌کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها