X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 شهریور 1396, 12:27
کد خبر: 24107
خبرنگار: khani
نظرات: 13

اخوان: هرگز صحبتی درباره مسائل فنی سپاهان انجام ندادم

می خواهند رابطه من و کرانچار را خراب کنند

می خواهند رابطه من و کرانچار را خراب کنند می خواهند رابطه من و کرانچار را خراب کنند
سرپرست تیم سپاهان اعلام کرد هیچ صحبتی درباره مسائل فنی تیم انجام نداده و برخی می خواهند رابطه او با کرانچار را خراب کنند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مهدی اخوان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره دلخوری زلاتکو کرانچار از خودش و این جمله سرمربی سپاهان که «سرپرست نباید اینطور حرف بزند» عنوان کرد: من هرگز صحبتی درباره مسائل فنی تیم انجام ندادم و اعتقاد دارم کرانچار به عنوان یک مربی بزرگ و با کارنامه کارش را بلد است. شما هیچ اظهارنظری از من پیدا نمی کنید که درباره مسائل فنی حرف زده باشم. متاسفانه برخی افراد بیمار هستند و دوست ندارند سپاهان آرامش داشته باشد. به همین خاطر به کرانچار اطلاعات غلط داده اند تا رابطه بین ما را خراب کنند.

وی ادامه داد: هرجایی درباره نتایج تیم سپاهان از من سوال شده، همه چیز را به سرمربی تیم ارجاع دادم، چون مسئول فنی تیم من نیستم و کرانچار باید توضیح دهد. تاکید می کنم که من به کرانچار از نظر فنی و اخلاقی اعتقاد دارم و مطمئن باشید مشکلی بین ما وجود ندارد.

اخوان در پایان افزود: هیچ کس نمی تواند با این مسائل تیم ما را بهم بریزد. من امروز با کرانچار صحبت می کنم و می خواهم ببینم چه کسی از قول من به کرانچار حرفی زده است. قطعا امروز همه چیز را حل می کنیم و مشکل وجود نخواهد داشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها