X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 شهریور 1396, 08:54
کد خبر: 24114
خبرنگار: khani
نظرات: 12

هفته ششم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

تلافی حذفی در لیگ برتر

تلافی حذفی در لیگ برتر تلافی حذفی در لیگ برتر
۲ قربانی بزرگ مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی به فاصله کوتاهی پس از بر باد رفتن رؤیاهایشان برای قهرمانی در آن مسابقات در تقابل رو در رو با یکدیگر به دنبال جبران مافات در لیگ برتر هستند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، به فاصله درست یک هفته پس از وداع تلخ و زودهنگام با جام حذفی، طلایی‌پوشان اصفهانی ادامه مأموریت خود در لیگ برتر را پیگیری خواهند کرد. اتفاقاً حریف پیش روی آنها در لیگ برتر به مانند تیمی که باعث کنار رفتنشان از جام حذفی شد خوزستانی است با این تفاوت که سپاهان هفته پیش در ورزشگاه نقش جهان رو در روی صنعت نفت آبادان قرار گرفت اما این بار باید در استادیوم غدیر اهواز با فولاد خوزستان دیدار کند.

از قضا میزبان سپاهان با تیم اصفهانی کاملاً همدرد است زیرا ۲ روز پس از آنکه طلایی‌پوشان در خانه قافیه را به نفت باختند قرمزهای اهوازی هم به سرنوشت نسبتاً مشابهی دچار شدند با این تفاوت که برخلاف سپاهان آنها در ورزشگاه خانگی خود برابر رقیبی لیگ برتری شکست نخوردند بلکه باخت ناباورانه‌ای را برابر تیم لیگ یکی ایرانجوان بوشهر متحمل شدند تا یکی از بزرگ‌ترین شگفتی‌های جام حذفی به نام آنها به ثبت برسد.

اگرچه دمای هوای خوزستان نسبت به ماه گذشته کاهش یافته اما گرمای اهواز هنوز هم در ساعاتی از روز طاقت‌فرساست. از آنجا که دیدار فولاد و سپاهان پس از تاریکی هوا آغاز می‌شود شاگردان زلاتکو کرانچار امیدوارند که در آن وقت از شب، هوا کمی خنک‌تر شده باشد و دمای بالای هوا در این مسابقه به چالشی جانبی برای آنها بدل نشود.

سپاهان هم مثل فولاد در حال حاضر یک تیم میانه‌جدولی محسوب می‌شود با این تفاوت که میزبان اهوازی به واسطه یک امتیاز بیشتری که در پنج هفته آغازین لیگ هفدهم گرفته چهار پله بالاتر از میهمان رده‌دهمی خود در نیمه بالایی جدول جای خوش کرده است.

از آخرین رویارویی فولاد و سپاهان در اهواز کمی بیش از پنج ماه می‌گذرد. در آن مسابقه که هجدهم فروردین‌ماه سال جاری از هفته بیست‌وششم لیگ شانزدهم برگزار شد ۲ تیم به تساوی یک بر یک برابر یکدیگر رضایت دادند. با آن تساوی بیرون از خانه سپاهان همچنان در کورس رقابت با ذوب‌آهن برای تصاحب رده چهارم باقی ماند هرچند که در نهایت فصل را با همان رتبه پنجمی به پایان برد و به مانند همشهری خود آسیایی نشد.

دیدار قبلی با فولاد اولین مسابقه بیرون از خانه‌ای بود که در آن زلاتکو کرانچار در بازگشت به سپاهان روی نیمکت تیم اصفهانی می‌نشست.

بازی فولاد و سپاهان در هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۰ فردا در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود.

ترکیب احتمالی ۲ تیم

فولاد:
حامد لک، فرزاد جعفری، عبدالله کرمی، احمد عبدالله‌زاده، فرشاد جانفزا، علی‌اصغر عاشوری، ایمان مبعلی، سینا مریدی، میلاد بدرقه، عبدالله ناصری و رضا دهقان

سپاهان: لی اولیویرا، حسن جعفری، عزت پورقاز، ژایرو رودریگوئز، سعید آقایی، میلاد سرلک، علی کریمی، مهرداد محمدی، شاهین ثاقبی، جلال‌الدین علی‌محمدی و مروان حسین

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها