X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 شهریور 1396, 12:00
کد خبر: 24120
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 2

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

جشنواره گل آبی اناری ها در دربی کاتالونیا

جشنواره گل آبی اناری ها در دربی کاتالونیا جشنواره گل آبی اناری ها در دربی کاتالونیا
بار دیگر با آغاز رقابتهای فوتبال باشگاهی در اروپا، در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و هر پنجشنبه مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت . با ما همراه باشید...
جشنواره گل آبی اناری ها در دربی کاتالونیا

چهارمین هفته از رقابتهای لیگ برتر انگلیس با شکست سنگین لیورپول مقابل منچستر سیتی آغاز شد. سیتیزن ها در ورزشگاه خانگی به لطف دبل سانه و ژسوس و تک گل آگوئرو با پنج گل شاگردان کلوپ را که بیش از یک نیمه ده نفره بازی کردند، بدرقه کردند. در دیگر دیدار هفته آرسنال که از بورنموث پذیرایی می کرد، در شب درخشش ولبک با سه گل حریف را به خانه فرستاد. چلسی در خانه ی لستر سیتی به مصاف این تیم رفته بود و ابتدا با دو گل موراتا و کانته از میزبان خود پیش افتاد . روباه ها در دقیقه 61 با به ثمر رساندن گل از روی نقطه پنالتی اختلاف را به حداقل رساندند اما موفق به زدن گل های بیشتر و جبران نتیجه نشدند تا چلسی با سه امتیاز شیرین خارج از خانه به لندن بازگردد.منچستریونایتد که در خانه ی استوک سیتی مقابل این تیم به میدان رفته بود، ابتدا با یک گل از میزبان خود عقب افتاد اما سپس با گل های پوگبا و لوکاکو به بازی بازگشت. این نتیجه تنها 6 دقیقه دوام داشت و موتینگ با زدن گل دوم تیم میزبان سه امتیاز را از چنگ مورینیو و شاگردانش خارج کرد. لوکاکو با گلزنی در این مسابقه خود را به رکورد 150 گل در سن 24 سالگی رساند.
در پایان هفته چهارم لیگ جزیره منچستر یونایتد و منچستر سیتی هر دو ده امتیازی شدند و با توجه به تفاضل گل، قرمز ها رتبه اول و آبی آسمانی پوشان رتبه دوم را کسب کردند. چلسی نیز با یک امتیاز کمتر بر رتبه سوم تکیه زد و لیورپول و آرسنال به ترتیب جایگاه های هشتم و یازدهم را به نام خود کردند.

سومین هفته از رقابتهای فوتبال باشگاهی در آلمان با تساوی خارج از خانه دورتموند مقابل فرایبورگ پیگیری شد.گفتنی است تیم میزبان بیش از 60 دقیقه از این دیدار را ده نفره بازی کرد اما زنبور ها از برتری عددی خود بهره ای نبردند و با یک امتیاز به خانه بازگشتند. دیگر دیدار مهم هفته میان هافن هایم و بایرن مونیخ برگزار شد و به لطف درخشش و دبل یوت، دست باواریایی ها از کسب امتیاز کوتاه ماند و با شکست غیر منتظره ی دو بر صفر زمین بازی را ترک کردند. با پایان این دیدار ها در هفته سوم، دورتموند با هفت امتیاز بر رتبه اول جدول تکیه زد و بایرن مونیخ 6 امتیازی نیز رتبه ای بهتر از ششمی کسب نکرد.

در روز دوم از هفته سوم رقابت های لالیگا اسپانیا رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو پذیرای لوانته بود. هر دو گل این جدال در همان نیمه اول وارد دروازه های دو تیم شد. ابتدا لوانته توسط لوپز به گل رسید و سپس شاگردان زیدان با گل واسکز بازی را به تساوی کشاندند.این نتیجه تا پایان نود دقیقه و وقت های اضافه تغییری نکرد تا لوانته با یک امتیاز ارزشمند مادرید را به مقصد خانه ترک کند. دیگر دیدار این هفته میان والنسیا و اتلتیکو مادرید انجام شد که گلی در پی نداشت و دو تیم به کسب یک امتیاز بسنده کردند.
دیدار مهم هفته دربی کاتالونیا بود که در نیوکمپ برگزار شد و آبی اناری ها جشنواره گل به راه انداختند و با گل های مسی، پیکه و سوارز اسپانیول را با پنج گل در هم کوبیدند. لیونل مسی در این دیدار برای چهل و دومین بار موفق به هتریک شد.
در پایان دیدار های این هفته بارسلونا با 9 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت،اتلتیکو مادرید و رئال مادرید نیز هر دو با پنج امتیاز در رتبه های ششم و هفتم ایستادند.

رقابتهای سری آ ایتالیا با پیروزی بی دردسر یووه در خانه وارد هفته سوم شد. سفید و مشکی پوشان که در تورین از کیه وو پذیرایی می کردند، با گل های هتماش، ایگواین و دیبالا سه بر صفر به پیروزی رسیدند.با گلی که دیبالا در این دیدار به ثمر رساند، پس از دل پیرو وی به اولین بازیکن یوونتوس تبدیل شد که فصل جدید را با پنج گل در سه دیدار آغاز می کند.جدال دو تیم اینتر و اسپال دو گل به همراه داشت که هر دو گل سهم نراتزوری شد و آنها با این سه امتیاز، هم امتیاز صدر جدول شدند. دیدار لاتزیو و میلان که به علت بارش باران با یک ساعت تاخیر آغاز شد، پنج گل به همراه داشت که به لطف درخشش ایموبیله چهار گل سهم لاتزیو شد و میلان تنها به یکی از گل های خورده پاسخ داد. ایموبیله در این دیدار علاوه بر هتریک، پاس گل چهارم تیمش را نیز به آلبرتو داد. این سنگین ترین شکست میلان برابر لاتزیو زیر نظر مونتلا بود.
گفتنی است دیدار رم و سامپدوریا به علت بارش شدید باران به تعویق افتاد.
در انتهای این دیدار ها در هفته سوم یوونتوس رده نخست جدول سری آ را از آن خود کرد.اینتر، میلان و رم نیز به ترتیب بر پله های سوم، هفتم و دوازدهم ایستادند.

پیروزی قاطعانه پاری سن ژرمن مقابل متز مهمترین اتفاق روز نخست از هفته پنجم لوشامپیونه بود. پاریسی ها به لطف درخشش هر سه ضلع مثلث خود یعنی نیمار، امباپه و کاوانی حریف را با پنج گل تحقیر کردند. نیس در خانه پذیرای موناکو بود و این تیم را مقتدرانه و با چهار گل شکست داد. مارسی در خانه سه بر یک مغلوب رن شد و لیون دو بر یک از سد گنگام عبور کرد. در پایان دیدار های این هفته، پاریسی ها با 15 امتیاز صدرجدول را به تسخیر خود در آوردند، موناکو و لیون موفق به کسب رتبه های دوم و سوم شدند و مارسی نیز رتبه ای بهتر از دهمی کسب نکرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها