X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 شهریور 1396, 08:49
کد خبر: 24136
خبرنگار: khani
نظرات: 20

با مصدومیت دیده‌ور و آقایی

سپاهان دیگر مدافع چپ ندارد

سپاهان دیگر مدافع چپ ندارد سپاهان دیگر مدافع چپ ندارد
آسیب‌دیدگی منجر به تعویض سعید آقایی در دیدار با فولاد یک دغدغه تازه به مجموعه نگرانی‌های تیم بحران‌زده سپاهان افزود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، شکست ناامیدکننده برابر فولاد و عمیق‌تر شدن بحران سپاهان باعث شد تا مصدومیت یکی از مهره‌های کلیدی این تیم به حاشیه برود.

سپاهان در یک‌ششم ابتدایی لیگ هفدهم هم با دریافت ۶ گل عملکرد دفاعی کاملاً ایده‌آلی از خود به جای نگذاشته بود اما مصدومیت مدافع ملی‌پوش این تیم به ۲ دلیل می‌تواند نگران‌کننده باشد. اول آنکه هر ۲ گل فولاد پس از خروج آقایی از زمین به ثمر رسید. مهم‌تر از آن اینکه سپاهان به غیر از آقایی بازیکن دیگری در پُست تخصصی دفاع چپ ندارد و در این بازی نیز زلاتکو کرانچار به ناچار عارف غلامی را که در اصل مدافع میانی است در آن منطقه به کار گمارد که البته این ترفند جواب نداد.

سپاهان قبلاً صابر دیده‌ور را هم در پُست دفاع چپ داشت اما این مدافع ۲۱ ساله که فرصت بازی در تیم اصفهانی پیدا نمی‌کرد اکنون دوران نقاهت پس از پارگی رباط صلیبی خود را پشت سر می‌گذارد.

عزت پورقاز، سیاوش یزدانی و مهدی رحیمی از دیگر گزینه‌های پیش روی کرانچار برای جایگزینی آقایی هستند که البته پُست اصلی هیچ‌یک از آنها دفاع چپ نیست. سرمربی کروات سپاهان که امیدوار است مصدومیت مدافع ملی‌پوش تیمش جدی نباشد فصل پیش از حسین پاپی نیز در این پُست استفاده کرده بود.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها