X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 شهریور 1396, 14:21
کد خبر: 24143
خبرنگار: lark
نظرات: 14

شرایط پورقاز در روزهای آتی مشخص می‌شود

اخوان: در دیدارهای گذشته با بدشانسی توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد

اخوان: در دیدارهای گذشته با بدشانسی توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد اخوان: در دیدارهای گذشته با بدشانسی توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: متاسفانه در هفته‌های گذشته با بدشانسی محض توپ‌هایمان تبدیل به گل نشده است، در شهر اهواز ۲ تمرین بسیار خوب را برگزار کردیم و بازیکنان با حداکثر میزان آمادگی پای به زمین مسابقه گذاشتند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره شرایط تیم فوتبال سپاهان پس از شکست مقابل فولاد خوزستان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: پس از شکست مقابل فولاد تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان از آمادگی بسیار خوبی برخوردارند.
وی درباره شکست‌های سپاهان در مسابقات جام حذفی و لیگ برتر، تصریح کرد: متأسفانه در هفته‌های گذشته با بدشانسی محض توپ‌هایمان تبدیل به گل نشده است، در شهر اهواز 2 تمرین بسیار خوب را برگزار کردیم و بازیکنان با حداکثر میزان آمادگی پای به زمین مسابقه گذاشتند.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: بهترین ترکیب سپاهان در بازی مقابل فولاد خوزستان در زمین مسابقه قرار گرفت و پس از دریافت گل نخست، فولادی‌ها کار دفاعی را در دستور کار خود قرار داده و پس ‌از آن گل زدن به این تیم سخت شد.
وی درباره وضعیت سعید آقایی پس از مصدومیت در بازی مقابل فولاد خوزستان و شرایط این بازیکن برای دیدار مقابل پرسپولیس، بیان کرد: این بازیکن در تمرین شب گذشته سپاهان حضور داشت و نرم دویدن را آغاز کرد، پزشکان تیم در حال بررسی شرایط وی هستند و امیدواریم آقایی شرایط بازی را به دست آورد و به ترکیب اصلی تیم بازگردد.
اخوان درباره شرایط عزت الله پورقاز پس از مصدومیت از ناحیه سر در بازی مقابل فولاد، گفت: پورقاز از ناحیه سر دچار آسیب‌دیدگی شد و 8 بخیه بر پیشانی این بازیکن زده شده است، این بازیکن پس از مصدومیت زمین را ترک نکرد و با غیرت فراوان به ادامه دیدار پرداخت.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان افزود: پورقاز در تمرین روز گذشته سپاهان حضور نداشت و به استراحت پرداخت و شرایط این بازیکن در روزهای آتی مشخص می‌شود.
وی درباره حمایت همه جانبه هواداران سپاهان در دیدارهای گذشته این تیم و ناراحتی آن‌ها از کسب این نتایج، گفت: هواداران سپاهان با طی مسیر بسیار طولانی خود را به شهر اهواز رساندند و تیم ما را مورد حمایت همه جانبه خود قرار دادند اما نتیجه مورد دلخواه آن‌ها در این دیدار کسب نشد و از آن‌ها تشکر لازم را داریم.
اخوان گفت: شرمنده هواداران هستیم و امیدواریم با کسب نتایج لازم و پیروزی در دیدارهای آینده شکست‌های گذشته جبران شود و دل هواداران را شاد کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها