X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 شهریور 1396, 15:46
کد خبر: 24146
خبرنگار: lark
نظرات: 26

از ورود به بحران تا آخرین بازی عمر عقیلی

خاطرات تلخ از سفر به جنوب

خاطرات تلخ از سفر به جنوب خاطرات تلخ از سفر به جنوب
دیدار با فولاد در خانه این حریف خوزستانی طی سه دوره اخیر لیگ برتر خاطرات خوشی را برای سپاهان به جای نگذاشته است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، پس از شکست برابر فولاد که مصادف با دومین باخت سپاهان در لیگ هفدهم و سومین شکست طلایی‌پوشان در فصل ۹۷-۹۶ بود تیم اصفهانی وارد بحران شد.
این برای اولین بار ظرف سال‌های اخیر نیست که دیدار با این حریف خوزستانی در اهواز پیامدهای ناخوشایندی را برای تیم اصفهانی به دنبال دارد. در هفته نوزدهم از لیگ پانزدهم بود که سپاهان در پی پنج تساوی پیاپی قافیه را در ورزشگاه غدیر به فولاد واگذار کرد. آن باخت که سرآغاز سه شکست متوالی برای سپاهان شد یک پیامد تلخ دیگر هم داشت و آن کنار گذاشته شدن همیشگی هادی عقیلی بود. به عبارت دیگر، آن بازی که هجدهم بهمن ۹۴ در اهواز برگزار شد به شکلی کاملاً پیش‌بینی‌نشده حکم آخرین دیدار رسمی عمر کاپیتان سابق سپاهان را پیدا کرد زیرا عقیلی پس از آن دیگر هرگز مجوز حضور در جمع طلایی‌پوشان را پیدا نکرد تا اینکه پس از ماه‌ها خانه‌نشینی و رد چند پیشنهاد لیگ برتری سرانجام از فوتبال خداحافظی کرد.
فصل پیش هم دیدار بیرون از خانه با فولاد یکی از ۲ بازی از مجموع ۶ مسابقه پایانی لیگ بود که در آن سپاهان تحت هدایت زلاتکو کرانچار امتیاز از دست داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها