X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 شهریور 1396, 11:26
کد خبر: 24148
خبرنگار: khani
نظرات: 18

تمایل چندانی در اصفهان به رنگ های قرمز و آبی وجود ندارد

رمضانی راد:سهم پرسپولیسی ها از سکوهای نقش جهان کمتر از ۵ هزار نفر است

رمضانی راد:سهم پرسپولیسی ها از سکوهای نقش جهان کمتر از ۵ هزار نفر است رمضانی راد:سهم پرسپولیسی ها از سکوهای نقش جهان کمتر از ۵ هزار نفر است
مدیر رسانه ای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: سهم پرسپولیسی ها از سکوهای ورزشگاه نقش جهان برای دیدار با سپاهان کمتر از پنج هزار نفر خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس، مرتضی رمضانی راد گفت: سپاهان آماده برگزاری الکلاسیکوی ایران در ورزشگاه نقش جهان است. برای برگزاری این دیدار همه تمهیدات لازم اندیشیده شده، آن چیزی که لازم است در باره آن تاکید کنیم اینست که طبق تلاش طاهری مدیرعامل و سایر دست اندرکاران باشگاه ، همچون سال های قبل سهم هواداران پرسپولیس تهران در این دیدار ده درصد یعنی به تعداد کمتر از پنج هزار نفر خواهد بود.
وی ادامه داد: اینکه بازی امسال مان با پرسپولیس در ورزشگاه بزرگ نقش جهان برگزار می شود هیچ دلیلی نیست که بخواهیم سهم بیشتری را به هواداران رقیب اختصاص دهیم، اختصاص سکوهای بیشتر به پرسپولیسی ها اجحاف در حق هواداران سپاهان است و مدیران باشگاه ما به هیچ وجه زیر بار این موضوع نخواهند رفت.
مدیر رسانه ای سپاهان در مورد اینکه هواداران این باشگاه در مورد تقسیم بندی سکوهای نقش جهان برای این دیدار در فضای مجازی اظهار نگرانی کرده اند هم گفت: این نگرانی ها بی جهت است. سپاهان در سال های اخیر چه در ورزشگاه فولادشهر و حال هم در نقش جهان نشان داده برخلاف برخی استان های دیگر، به هیچ وجه مصلحت اندیشی نمی کند و کاملا مطابق قانون عمل خواهد شد. وقتی اکثریت مطلق مردم استان اصفهان طرفدار سپاهان هستند و تمایل چندانی به رنگ های قرمز و آبی در این استان وجود ندارد، هیچ لزومی ندارد که فرا قانونی عمل شود و سکوهای بیشتری به هواداران رقیب اختصاص داده شود. اگر خاطرتان باشد سال گذشته که به نقش جهان آمدیم در دیدار سپاهان- استقلال هم قانون ده درصد برای هواداران استقلال عملیاتی شد و ورزشگاه نقش جهان مملو از هواداران طلایی بود. این نکته را هم اضافه کنم که طبق هماهنگی های انجام شده، بلیط های هواداران پرسپولیس در چند نقطه شهر که توسط هیئت فوتبال اطلاع رسانی می شود به فروش می رسد و پرسپولیسی هایی که نتوانند بلیط این دیدار را در سطح شهر تهیه کنند نباید به ورزشگاه بیایند، زیرا در محل استادیوم بلیط های تیم رقیب به فروش نمی رسد.
رمضانی راد همچنین در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه آیا باشگاه نگران این نیست که به خاطر نتایج ضعیف تیم فوتبال، هواداران سپاهان در دیدار با پرسپولیس در ورزشگاه حاضر نشوند و استقبال کمی از این دیدار به عمل بیاید، نیز اظهار داشت: هواداران سپاهان کاملا حق دارند نسبت به نتایج دور از شان و نامطلوب اخیر سپاهان ناراحت و منتقد باشند و گلایه های خود را هم به باشگاه منتقد کرده اند، اما همه این گلایه ها درون خانوادگی است. بحث دیدار سپاهان- پرسپولیس که سالهاست از سوی رسانه ها، کارشناسان و هواداران به الکلاسیکوی ایران معروف شده یک موضوع ملی است و هواداران با درک این موضوع که سپاهان به شدت نیازمند حمایت آنهاست به ورزشگاه خواهند آمد. مطمئنیم که آنها توان و بزرگی خود را در این دیدار به نمایش می گذارند و اجازه نمی دهند که به حیثیت و آبروی شهرو تیم محبوب شان در حوزه هواداری خدشه ای وارد شود. پنجشنبه روز مانور قدرت هواداران سپاهان است امیدواریم بازیکنان هم در این روز بهترین پاسخ را به حمایت و معرفت این هواداران بدهند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها