X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 شهریور 1396, 14:41
کد خبر: 24161
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 8

سپاهان را دوست دارم و در سپاهان می مانم

میرزایی: از اعتقاد کرانچار به خودم مطمئنم

میرزایی: از اعتقاد کرانچار به خودم مطمئنم میرزایی: از اعتقاد کرانچار به خودم مطمئنم
رضا میرزایی مهاجم سپاهان می گوید که اگر ویسی به سپاهان نمی آمد، کسی او را روی نیمکت هم نمی دید.
به گزارش "ورزش سه"، رضا میرزایی بازیکن جوان و مستعد سپاهان که پیش از آغاز فصل در مصاحبه ای با تشکر از عبدالله ویسی بابت اعتماد به جوانان گفته بود «اگر ویسی نبود کسی من را روی نیمکت هم نمیدید !» میگوید که می‌تواند در ادامه مسابقات نظر مثبت کرانچار را جلب کند و به ترکیب اصلی برسد.

رضا میرزایی که در این فصل کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده، در مورد وضعیت خود به خبرنگار ما می گوید: من هر روز همراه با تیم تمرینات خود را ادامه میدهم و کاملا آماده هستم؛ حتی در دیدار دوستانه مقابل تیم ملی دانشجویان یک گل زدم، یک پنالتی گرفتم و یک پاس گل دادم و عدم حضورم در ترکیب به نظر و صلاحدید مربی برمیگردد و من به نظر سرمربی احترام می گذارم.

وی ادامه داد: از اعتقاد کرانچار به خودم مطمئنم. برای من موفقیت تیم اهمیت بیشتری دارد و مطمئنا موقعیت استفاده از من پیش نیامده است و این با وجود ترافیک زیاد بازیکنان باکیفیت در پست من، موضوعی طبیعی است و به کرانچار حق میدهم.

میرزایی در پاسخ به این موضوع که با اضافه شدن مسعود حسن زاده و مهدی شریفی در نیم فصل و سخت تر شدن شرایط و رقابت آیا در سپاهان خواهید ماند ، گفت : من سپاهان را دوست دارم و در سپاهان می مانم و به پیشنهادات توجهی ندارم، در ابتدای فصل هم از تیمهای زیادی از جمله پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما تصمیم گرفتم در سپاهان بمانم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها