X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 شهریور 1396, 16:11
کد خبر: 24164
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 11

رقابت فردی در پس تقابل تیمی

الکلاسیکوی ایرانی-کروات

الکلاسیکوی ایرانی-کروات الکلاسیکوی ایرانی-کروات
سرمربیان کروات سپاهان و پرسپولیس یکی از جذاب‌ترین تقابل‌های فردی هفته هفتم لیگ برتر را در ورزشگاه نقش جهان رقم می‌زنند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که به داربی ایران معروف است این بار در آن واحد داربی کروات‌های فوتبال ایران هم هست.

زلاتکو کرانچار و برانکو ایوانکوویچ در اولین رویارویی مستقیم‌شان با یکدیگر در لیگ برتر ایران برخورد چالش‌برانگیزی را تجربه خواهند کرد. اگرچه برانکو برخلاف کرانچار روزهای خوبی را سپری می‌کند اما این ۲ مربی کروات هنگام ملاقات با یکدیگر یک شباهت جالب هم به یکدیگر دارند و آن اینکه دیدارهای هفته گذشته را با باخت پشت سر گذاشته‌اند.

در این شرایط هر یک از این ۲ نفر می‌تواند دومین باخت پیاپی در لیگ برتر را به دیگری تحمیل کند. باید دید برانکو پس از شکست خانگی تیمش برابر پیکان در ورزشگاه نقش‌جهان هم قافیه را به سپاهان واگذار می‌کند یا این کرانچار است که یک هفته پس از باخت مقابل فولاد در اهواز در اصفهان نیز متحمل شکستی دیگر برابر پرسپولیس خواهد شد.

اگر برانکو پیروز شود شرایط کرانچار در سپاهان سخت خواهد شد و اگر زلاتکو برنده میدان باشد قرمزها با روحیه‌ای نه چندان مساعد به استقبال دیدار دشوار آسیایی خود از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان خواهند رفت.

بدیهی است که احتمال وقوع یک حالت سوم هم وجود دارد و آن تقسیم امتیازات در ورزشگاه نقش جهان است.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها