X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 شهریور 1396, 09:28
کد خبر: 24173
خبرنگار: khani
نظرات: 1

آمار و ارقام؛ پرسپولیس تهران - سپاهان اصفهان

شکست‌ناپذیری ۷۷۰ روزه پرسپولیس برابر سپاهان

شکست‌ناپذیری ۷۷۰ روزه پرسپولیس برابر سپاهان شکست‌ناپذیری ۷۷۰ روزه پرسپولیس برابر سپاهان
پرسپولیس در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که بیش از ۲ سال است برابر این تیم اصفهانی بازنده نبوده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، پرسپولیس و سپاهان که برای شصت و هفتمین بار رو در روی هم قرار می‌گیرند همواره نبردهای خاطره انگیزی داشته‌اند که بیشترشان مربوط به دهه ۸۰ و ۹۰ است. در تاریخ رویارویی‌های دو تیم معمولاً بازی‌هایی که در اصفهان انجام شده است کم گل بوده است اما در سوی دیگر بازی‌های تهران به شکل عجیبی پرگل از آب درآمده است.

به غیر از تهران و اصفهان، تبریز هم یک بار میزبان مصاف دو تیم بوده است که آن دیدار را سپاهان با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به پایان رسانده است.

در ۶۶ بازی اخیر دو تیم در همه رقابت‌ها از دهه ۴۰، سپاهان ۱۷ بار و پرسپولیس ۲۲ بار پیروز شده‌اند ضمن اینکه ۲۷ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین تاکنون ۱۵۴ گل در بازی‌های دو تیم زده شده است که ۷۰ گل سهم سپاهان و ۸۴ گل سهم پرسپولیس بوده است.

در ۳۲ دیداری که دو تیم در لیگ برتر برگزار کرده‌اند هر کدام ۱۲ بار پیروز بوده‌اند و سایر دیدارها با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

نکته جالب توجه در تقابل‌های اخیر ۲ تیم اینکه پرسپولیس در ۲ سال اخیر برابر سپاهان بازنده نبوده است و آخرین شکست سرخپوشان در دربی ایران به مردادماه سال ۹۴ بازمی‌گردد که دقیقاً ۷۷۰ روز از آن روز می‌گذرد.

آمار ویژه رویارویی‌های سپاهان و پرسپولیس به شرح زیر است:
شکست‌ناپذیری ۷۷۰ روزه پرسپولیس برابر سپاهان
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها