X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 شهریور 1396, 11:15
کد خبر: 24178
خبرنگار: khani
نظرات: 8

سپاهان برای هر تیمی خطرساز خواهد شد

انصاری : باید سپاهان را ببریم تا جان بگیریم

انصاری : باید سپاهان را ببریم تا جان بگیریم انصاری : باید سپاهان را ببریم تا جان بگیریم
محمد انصاری، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس‌ در بازی گذشته این تیم مقابل پیکان تهران حضور نداشت تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ اولین باخت خود را در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر تجربه کنند. ‌وی که به احتمال فراوان در بازی فردای سرخ‌پوشان در ترکیب خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از روزنامه خراسان، درباره شرایط خودش و هم‌تیمی‌هایش برای بازی با سپاهان در اصفهان به گفت‌وگو با خبرنگار ما پرداخت که متن این گفت‌وگو به شرح زیر است:

درباره بازی با سپاهان چه نظری داری؟


بازی خیلی مهمی است. ‌سپاهان همیشه یکی از تیم‌های قدرتمند در رده باشگاهی است. ‌شاید این تیم در جدول‌ رده خوبی تا این‌جای کار به دست نیاورده باشد اما راه زیادی تا پایان باقی مانده‌ و با توجه به سبک بازی که این تیم دارد، قطعا برای هر تیمی خطرساز خواهد شد.

اگر ببازید شرایط پیش از بازی با الهلال برایتان سخت خواهد شد.

به باخت فکر نمی‌کنیم. می‌رویم تا ببریم و برای بازی با الهلال جان بگیریم. ‌بازی‌های خیلی سختی پیش‌رویمان داریم. ‌باید حواسمان را خیلی خوب جمع کنیم تا شرمنده هواداران نشویم.

فکر می‌کنی الهلال قوی‌تر از الاهلی است؟


ما با الهلال در مرحله گروهی هم بازی کردیم. ‌آن‌ها خیلی خوب بازی می‌کنند. ‌می‌دانستیم به مراحل بالاتر می‌آیند. ‌فکر می‌کنم این تیم با توجه به بازیکنانی هم که گرفته، شرایط بسیار بهتری نسبت به مرحله مقدماتی دارد.

به فینال آسیا می‌رسید؟

تا این‌جا آمدیم تا قهرمان لیگ قهرمانان شویم. ‌بازی خیلی مهمی با الهلال داریم. ‌اگر غفلت کنیم حتما ضربه خواهیم خورد. ‌به نظرم اولین اشتباه تبدیل به آخرین اشتباه خواهد شد. ‌نباید تن به تاکتیک‌های‌ حریف بدهیم. ‌اعتماد به نفس لازم را داریم و خوشبختانه تمرینات خوبی هم انجام داده‌ایم.

فکر می‌کنی بتوانی به حضورت در تیم ملی تا بازی‌های جام‌جهانی هم ادامه بدهی؟

من تلاشم را می‌کنم و بقیه آن بستگی به نظر آقای کی‌روش دارد. ‌آرزوی هر بازیکنی است که پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد. ‌خدا کند این اتفاق بیفتد و بتوانم باز‌هم برای مردم کشورم خدمت کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها